نرم افزار و اینترنت

انویدیا آپدیت اندروید 11 را برای تمام مدل های Shield TV منتشر کرد

انویدیا شروع به عرضه نسخه 9.0 Software Experience Upgrade برای دستگاه‌های Shield TV کرده است و سیستم عامل آن‌ها را به اندروید 11 ارتقا می‌دهد. این شرکت می‌گوید Experience 9.0 سیستم‌عامل جدید را برای همه تلویزیون‌های شیلد، از جمله مدل‌های اصلی 2015، به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، شامل وصله امنیتی سپتامبر 2021 اندروید است که آسیب‌پذیری را برطرف می‌کند.

همچنین این ارتقا دسترسی به صفحه کلید جدید گوگل را با پشتیبانی از جستجوی صوتی اضافه می کند. کاربران اکنون می توانند با صدور فرمان های صوتی از طریق دستیار گوگل به دنبال فیلم ها و نمایش ها برای تماشا بگردند. کسانی که هدست‌های بلوتوث سازگار با aptX دارند، می‌توانند با استریم باکس خود نیز از آن استفاده کنند.

به روز رسانی های دیگر از جمله گزینه قطع خودکار دستگاه های بلوتوث در حالت خواب به منظور صرفه جویی در باتری، تنظیم صرفه جویی در انرژی برای سفارشی سازی انرژی اضافی و پشتیبانی از دکمه Stadia برای کنترلرهای ایکس باکس، پلی استیشن و شیلد را به ارمغان می آورد. برای اعضای GeForce Now، این به‌روزرسانی از صفحه‌کلیدها و ماوس‌های بلوتوث اضافی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، توئیچ به روز شده تا بتواند به طور همزمان از استریم و بازی با کیفیت بالا برای آنها پشتیبانی کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا