گوناگون

معرفی نسل سوم خودروی خودران Nuro با کیسه هوای خارجی

شرکت Nuro در حال حاضر سومین وسیله نقلیه تحویل بدون راننده را در راه دارد، و این مدل به همان اندازه که روی حمل و نقل کالا متمرکز بوده، روی محافظت از دیگران نیز تمرکز دارد. نسخه جدید معرفی شده که به سادگی Nuro نام دارد، شامل مجموعه ای از سنسورهای 360 درجه از جمله دوربین، LiDAR، رادار و حرارت است، اما مجهز یک کیسه هوای غول پیکر خارجی برای محافظت از عابران پیاده است.

این وسیله نقلیه جدید همچنین دو برابر محموله را حمل می‌کند و محفظه‌های کنترل‌شده دما و قرارگیری مدولار را برای کمک به جابه‌جایی طیف گسترده‌ای از کالاها ارائه می‌کند. این شرکت اشاره نکرده که چه زمانی این جدیدترین وسیله نقلیه خودران آماده می شود، اما شعبه آمریکای شمالی BYD چین به تولید واحدهایی در کارخانه Nuro کمک خواهد کرد که قرار است اواخر سال 2022 آنلاین شود. کروگر (یک سرمایه گذار در Nuro) قبلاً متعهد به استفاده از این آخرین سخت افزار است.

Nuro در حال حاضر معاملات و تست هایی با برندهای بزرگی مانند 7-Eleven، CVS، FedEx و Kroger داشته است، اما با رقابت سخت تری از سوی والمارت، اوبر و خودروسازانی مانند فورد مواجه است. اگر مشتریان بالقوه به محموله‌های بزرگ‌تری نیاز داشته باشند یا نگران مسئولیت در صورت برخورد باشند، شرکت با خطر از دست دادن تجارت مواجه می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا