برند Soundcore انکر به تازگی در هند از یک ایربادز جدید با نام Soundcore Life Note 3 رونمایی کرده است. این ایربادز بیسیم جدیددارای ویژگی‌های برجسته مانند حذف نویز فعال (ANC)، حالت بازی، باتری طولانی و 18 ماه ضمانت است.

Soundcore Life Note 3 با قیمت 108 دلار عرضه می شود و در رنگ های مشکی، سفید و آبی موجود است. Life Note 3 دارای یک درایور سفارشی 11 میلی متری بوده که برای ارائه صدای باس تنظیم شده است. آنها با طراحی داخل گوش همراه هستند و دارای پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 است که تا 10 متر برد دارد.

این ایربادز دارای ویژگی حذف نویز فعال (ANC) است که ادعا می شود نویز پس زمینه را حذف می کند. در مجموع شش میکروفون همراه آن است که ظاهراً به جوانه ها کمک می کند تا کیفیت تماس بهتری را ارائه دهند. این هدفون ها تا 7 ساعت پخش موسیقی بدون قاب شارژ و تا 35 ساعت با احتساب کیف را ارائه می دهند. شارژ کامل هدفون ها به همراه کیس حدود 3 ساعت طول می کشد.

Life Note 3 دارای 22 تنظیمات مختلف EQ برای انتخاب است و کاربران همچنین می توانند پروفایل های EQ خود را بسته به سلیقه موسیقی خود ایجاد کنند. این هدفون دارای ویژگی «Find My Headset» است که به مکان یابی هدفون ها در صورت گم شدن کمک می کند و در محدوده قرار دارند. حالت بازی نیز وجود دارد که گفته می شود تجربه صوتی فراگیر را ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *