موبایل و تبلت

عملکرد خوب دوربین ویوو ایکس 70 پرو در تست های DxOMark

تیم DxOMark به تازگی بررسی کامل دوربین ویوو ایکس 70 پرو منتشر کرده است که ما متوجه شدیم که یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار است. بررسی ها نشان می دهد که دوربین این گوشی توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و حتی آیفون 13 را در امتیازات شکست دهد.

به طور کلی، دوربین ویوو ایکس 70 پرو امتیاز کلی 131 را به دست آورد و جایگاه دوازدهم خود را با اوپو فایند ایکس 3 پرو و ویوو ایکس 50 پرو پلاس به اشتراک گذاشت. به اندازه کافی جالب است که آن را یک مکان بالاتر از آیفون 13، 13 مینی و 12 پرو مکس قرار می دهد. با موشکافی در بخش امتیازات، دوربین ویوو ایکس 70 پرو در در سه بخش عکسبرداری، زوم و فیلمبرداری به ترتیب امتیاز 139، 77 و 111 را بدست آورده است.

بازبینی ها از نوردهی دقیق، رنگ های زنده، جزئیات عالی در سناریوهای کم نور، تعادل رنگ سفید مناسب در دوربین فوق عریض و تثبیت فیلم موثر نشان می دهد. از سوی دیگر، یافته‌های بررسی نشان می‌دهد که در برخی از سناریوها بریده شدن قابل‌توجهی از جزئیات دقیق، کمی نویز در روز و شب، حاشیه‌های رنگی در دوربین اولتراواید (به هر حال این یک مشکل رایج است) و از دست دادن تمرکز و جزئیات در صحنه های ویدیویی در نور کم وجود دارد.

اگر می‌خواهید جزئیات را بخوانید و همچنین گوشی را با گوشی‌های دیگر مقایسه کنید، بررسی کامل را در لینک منبع مشاهده کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا