موبایل و تبلت

وان پلاس به پشتیبانی نرم افزاری از دو پرچمدار سابق پایان داد

دارندگان وان پلاس 6 و 6 تی امروز با خبرهای بدی مواجه خواهند شد. وان پلاس با انتشار پستی در یک انجمن رسمی تایید کرد که دو پرچمدار سابق دیگر پشتیبانی نرم افزاری دریافت نخواهند کرد.

در این پست توضیح داده شده است: پس از سه به‌روزرسانی بزرگ و بیش از سه سال به‌روزرسانی، حدود 60 نسخه بتا بسته و بیش از 30 نسخه بتا باز، اکنون زمان آن رسیده است که یک فصل را ببندیم و پایان پشتیبانی نرم‌افزار رسمی وان پلاس 6 و 6T را اعلام کنیم.

در نتیجه، Oxygen OS 11.1.2.2 که در نوامبر 2021 ارائه شد، به‌عنوان به‌روزرسانی نهایی این دو پرچمدار سابق خواهد بود. هیچ کدام از دستگاه ها بیلد رسمی اندروید 12 را دریافت نخواهند کرد. اگرچه این خبر وحشتناکی برای مالکان است، اما تا زمانی که هر دو دستگاه بازنشسته شوند مسئله زمان بود. وان پلاس به وعده خود مبنی بر ارائه سه سال به روز رسانی امنیتی برای هر دو گوشی عمل کرد. وان پلاس 6 نزدیک به چهار سال از عمر آن می گذرد و در اواسط سال 2018 با اندروید 8.1 اوریو رونمایی می شود. وان پلاس6T، هرچند کمی جوان‌تر، اخیراً سومین سالگرد خود را جشن گرفت.

قابل ذکر است، اگر صاحب یک پرچمدار جدیدتر وان پلاس هستید، هنوز جای نگرانی نیست. در جولای 2021، این شرکت متعهد به سه به‌روزرسانی بزرگ اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی برای سری وان پلاس 8 و جدیدتر شد.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا