ایسر به تازگی نسخه جدیدی از لپ تاپ های آموزشی TravelMate B3 و TravelMate Spin B3 مجهز به ویندوز 11 SE را معرفی کرد. این لپ تاپ های 11.6 اینچی برای مدارس و مصارف آموزشی ساخته شده و دارای گواهی دوام نظامی و عمر باتری 10 ساعته می باشد. همچنین روی این دستگاه به طور پیش فرض سیستم عای ویندوز 11 SE یا ویندوز 11 پرو Education نصب شده و شاسی دستگاه ها با بیش از 14 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

ایسر با مایکروسافت همکاری نزدیکی داشته است تا دستگاه هایی را برای برنامه های آزمایشی ارائه کند که Windows 11 SE را به مدارس سراسر جهان می آورد. این یکی از اولین برندهایی است که دستگاه های دارای سیستم عامل جدید را حمل می کند. TravelMate B3 و TravelMate Spin B3 با جدیدترین پردازنده‌های اینتل Pentium Silver و Celeron لپ‌تاپ‌های قابل اعتمادی هستند که برای پشتیبانی از نیازهای کودکان مدرسه K-12 ساخته شده‌اند.

این لپ‌تاپ‌ها دارای گواهینامه MIL-STD 810H و ضربه‌گیرهایی هستند که آن‌ها را به اندازه‌ای محکم می‌کند و تا 60 کیلوگرم (132.28 پوند) نیروی رو به پایین و سقوط از 4 فوت (1.22 متر) را تحمل کنند. طراحی منحصر به فرد زهکشی به محافظت از اجزای داخلی در برابر نشت متوسط کمک می کند. طراحی کلید مکانیکی یک مزیت مضاعف دارد: کل صفحه کلید را می توان به راحتی توسط سرپرستان تعویض کرد، اما کلیدهای جداگانه به خوبی ایمن شده اند تا با انگشتان بی قرار از جای خود خارج نشوند.

جدای از دوام، تعدادی از ویژگی های متفکرانه به لپ تاپ ها کمک می کند تا جای خود را در کلاس پیدا کنند. اینتل Wi-Fi 6 (Gig+) با فناوری 2×2 MU-MIMO به اتصال در محیط‌های چند کاربره کمک می‌کند و 4G LTE اختیاری به دانش‌آموزان در صورت دوری از روتر اتصال برقرار می‌کند. وب‌کم لپ‌تاپ‌ها را برای گذراندن کلاس از خانه مناسب می‌کند، در حالی که عمر باتری 10 ساعته به این معنی است که آنها می‌توانند تمام روز مدرسه را نیز پشت سر بگذارند. معلمان از نشانگر باتری روی قاب جلویی دستگاه قدردانی می کنند و به آنها اجازه می دهد با یک نگاه متوجه شوند که دستگاه دانش آموز باید شارژ شود.

Acer TravelMate Spin B3 به طراحی ضد میکروبی Acer مجهز شده است – این نه تنها دارای صفحه نمایش لمسی Corning Gorilla Glass ضد میکروبی است، بلکه دارای یک پوشش ضد میکروبی (یون نقره) روی سطوح معمولی (شامل صفحه کلید، پد لمسی، و سطح تکیه گاه کف دست) با لمس بالا برای محافظت از این سطوح است. کاربران همچنین می‌توانند از قلم Wacom AES قابل اتصال و دوربین 5 مگاپیکسلی HDR در سطح جهان استفاده کنند که به مدارس اجازه می‌دهد لپ‌تاپ‌های خود را مطابق با نیازهای خاص دانش‌آموزان خود سفارشی کنند. لپ‌تاپ‌های TravelMate B3 و TravelMate Spin B3 قرار است به ترتیب با قیمت پایه 359 دلار و 539 دلار روانه بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *