موبایل و تبلت

وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی 9000 در راه است

طبق اسناد لورفته مدل‌هایی با عنوان R بازارهای منطقه‌ای را هدف قرار می‌دهند. دستگاه‌های نورد و نورد CE میان رده محسوب شده و گوشی‌های نورد N پایه هستند. برند چینی اخیرا گوشی وان پلاس 9RT را در بازار هند عرضه کرد که بر مبنای 9R بود. حالا قرار است 10R راهی بازار شود.

وان پلاس 10 و وان پلاس 10 پرو احتمالاً فروردین یا اردیبهشت‌ماه با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 معرفی خواهند شد. اما گفته می‌شود وان پلاس 10R به تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک مجهز خواهد بود. این تراشه پرچم‌دار البته چیزی از بهترین‌های کوالکام و سامسونگ کم ندارد. به نظر می‌رسد وان پلاس پس از سال‌ها استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون، از عملکرد مدیاتک در گوشی نورد 2 راضی بوده است.

طبق شایعه تازه منتشر شده، وان پلاس ابتدا قصد داشته از دایمنسیتی 9000 در تمام گوشی‌های جدید خود استفاده کند. دلیل عدم استفاده از این چیپست روی 10 و 10 پرو بازار آمریکای شمالی است که از اتصالات mmWave 5G استفاده کرده و تراشه مدیاتک از آن پشتیبانی نمی‌کند. طبق گزارش جدید، گوشی وان پلاس 10R با صفحه نمایش 120 هرتز امولد و 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه در بازار چین و هند {از ژوئن} عرضه می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا