نرم افزار و اینترنت

بزودی امکان انتقال چت ها از اندروید به iOS در واتس اپ فراهم می شود

طبق گزارشات، واتس اپ مشغول کار روی قابلیتی است که به شما امکان می دهد تاریخچه چت خود را از اندروید به iOS منتقل کنید. این ویژگی برای اولین بار در آخرین نسخه بتای WhatsApp 22.2.74 برای iOS مشاهده شد و به نظر می رسد که کشف قبلی WABetaInfo در نسخه بتا 2.21.20.11 برای اندروید را تایید می کند.

هر دو به‌روزرسانی به ویژگی‌ای اشاره می‌کنند که ممکن است به شما امکان می‌دهد چت‌های واتس اپ خود را از اندروید به iOS با استفاده از برنامه Move to iOS انتقال دهید. WABetaInfo همچنین چند اسکرین شات را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این ویژگی ممکن است چگونه باشد. با قضاوت بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد که واتس‌اپ قبل از شروع فرآیند انتقال از شما اجازه می‌خواهد و سپس به شما دستور می‌دهد که برنامه را باز نگه دارید و قفل تلفن خود را در حین انتقال چت‌های شما باز نگه دارید.

واتس اپ ابتدا در سپتامبر شروع به انتقال تاریخچه چت خود از iOS به گوشی های سامسونگ کرد و بعداً این ویژگی را برای پشتیبانی از انتقال چت از iOS به گوگل پیکسل و سایر دستگاه های اندروید 12 گسترش داد. اجازه دادن به کاربران برای انتقال چت‌های خود از اندروید به iOS یک حلقه آشکار را می‌بندد، اما مشخص نیست که کدام دستگاه‌ها از این ویژگی شایعه شده پشتیبانی می‌کنند و همچنین زمان (یا اینکه) چه زمانی عرضه می‌شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا