ریلمی اولین تبلت خود را با نام ریلمی پد سپتامبر سال گذشته با اندروید 11 رونمایی کرد. و در حالی که ریلمی در آن زمان هیچ قولی در مورد به روز رسانی نسخه نداد، یکی از کارمندان شرکت اخیراً گفت که این تبلت اندروید 12 را دریافت نخواهد کرد و همه کسانی را که آن را خریداری کردند ناامید کرد. اما ریلمی امروز تایید کرد که ریلمی پد واقعاً اندروید 12 را دریافت خواهد کرد و نفس راحتی به کاربران تبلت می‌دهد.

در حالیکه این خبر خوبی برای کاربران این تبلت است، اما طبق گزارشات باید ماه ها منتظر بمانند، چراکه اندروید 12 در سه ماهه سوم 2022 ، یعنی زمانی بین جولای و سپتامبر منتشر می شود. همچنین مشخص نیست که آیا اندروید 12 آخرین نسخه به روز رسانی ریلمی پد خواهد بود یا اینکه این شرکت اندروید 13 را نیز منتشر خواهد کرد.

ریلمی فاش کرد که اندروید 12 یک صفحه قفل پیشرفته و رابط کاربری اعلان‌ها را با تصاویر اسکرول، حالت اختصاصی یک دست و ویجت‌های بهبودیافته به تبلت می‌آورد. علاوه بر این، ریلمی قول داده است که سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای ریلمی پد ارائه کند، اما این که برند جوان چقدر این به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کند، مشخص نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *