موبایل و تبلت

معرفی گوشی اینفینیکس Zero 5G با تراشه مدیاتک

اینفینیکس به تازگی از اولین گوشی هوشمند 5G خود با نام Zero 5G رونمایی کرده که همانطور که از نام آن پیداست اولین گوشی هوشمند این برند جوان با پشتیبانی از شبکه های NR است. دستگاه جدید مجهز به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 900 است و طراحی آن یادآور اوپو فایند X3 پرو سال گذشته است.

این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر LCD بزرگ 6.78 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می دهد. چیپست توانمند میان رده با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه سریع UFS 3.1 همراه شده است. همچنین یک اسلات microSD برای گسترش بیشتر وجود دارد.

طراحی گوشی Uni-Curve نام دارد و شبیه برجستگی فایند X3 پرو است که در آن جزیره دوربین مرتفع در زیر همان قطعه پلاستیکی باقی مانده پنل پشتی قرار دارد. Zero 5G دارای دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، تله فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم 2 برابر و عمق 2 مگاپیکسلی است.  دوربین سلفی سنسور 16 مگاپیکسلی دارد.

باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. بعلاوه بخش نرم افزاری توسط رابط کاربری XOS 10 مبتنی بر اندروید 11 پوشانده شده است. اینفینیکس Zero 5G را در سه رنگ – مشکی کیهانی، آبی هورایزن و نارنجی آسمانی به فروش خواهد رساند. این شرکت گفت که قیمت آن بعداً در هر بازار مشخص خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا