کامپیوتر

معرفی کامپیوتر AIO جدید اچ پی EliteOne 800 G9

چند هفته پیش، اچ پی مجموعه ای از کامپیوتر AIO (آل-این-وان) را معرفی کرد. از بین همه مدل‌ها، کامپیوتر HP EliteOne 800 G9 AiO جالب است، زیرا نه تنها از پردازنده های نسل دوازدهم اینتل و ویندوز 11 بهره می برد، بلکه یک شارژر بی سیم داخلی نیز دارد.

راچ پی رایانه جدید AIO را برای افرادی که در خانه کار کرده، هدف قرار داده است. این محصول در دو نسخه، با صفحه نمایش 23.8 اینچی و 27 اینچی ارائه می شود که هر دو مدل رزولوشن فول اچ دی دارند. این محصول دارای یک طراحی مدرن مینیمال و یک وب کم در بالای آن است. برخلاف اکثر رایانه‌ های AIO، یک پد شارژ بی‌سیم اختیاری نیز در پایه آن تعبیه شده است. این واقعا مفید است و به کاربران کمک می کند تا میزهای خود را بدون سیم تمیز نگه دارند.

علاوه بر این، پایه قابل تنظیم است که غیر معمول نیست. همچنین دارای پشتیبانی از نصب VESA است و بنابراین در صورت نیاز می توان آن را روی دیوار نصب کرد. این رایانه رومیزی مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Alder Lake با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 و 2 ترابایت PCIe Gen 4 SSD است. مشتریان همچنین می توانند کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti را انتخاب کنند. از سوی دیگر، این محصول سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می کند و از WiFi 6E و همچنین بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. در نهایت، انتظار می‌رود که در ماه می با قیمتی نامشخص وارد بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا