موبایل و تبلت

افشای جزئیات تازه از دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن

همانطور که می دانید، گوشی گیمینگ ردمی K50 گیمینگ ادیشن قرار است در تاریخ 16 فوریه معرفی شود. تاکنون این شرکت تیزرهای مختلفی منتشر کرده که طراحی به همراه چند ویژگی نظیر تایگرهای شانه ای و محفظه بخار 4860 میلی‌متر مربع برای اتلاف گرمای 40 درصدی نمایان می کند.

اکنون، ردمی جزئیاتی در بخش دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن به اشتراک گذاشته است. طبق گفته های ردمی، دوربین اصلی آن از یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 استفاده می‌کند که عکس‌های چشمگیری در شب می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد تصاویری با حداکثر وضوح 9248×6944 پیکسل بگیرید. داخل حفره پانچ وسط صفحه نمایش، یک دوربین 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 برای سلفی و تماس های ویدیویی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، ردمی فاش کرد که K50 Gaming Edition دارای سنسور Anti-flicker خواهد بود که تنظیم نوردهی در لحظه را فراهم می کند. بقیه ویژگی‌های تأیید شده قبلی Redmi K50 Gaming Edition شامل صفحه نمایش OLED + FullHD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز است. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود و دارای گواهینامه +DisplayMate A است. ردمی همچنین K50 Gaming Edition را در رنگ نقره‌ای به نمایش گذاشت و حداقل دو گزینه رنگی را برای گوشی هوشمند تأیید کرد. دیگری آبی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا