آموزش

آموزش خاموش کردن رمز عبور آیفون

رمز عبور آیفون شما از گوشی شما در برابر کاربران غیرمجاز محافظت می کند، اما اگر فکر می کنید به آن نیاز ندارید، می توانید آن را خاموش کنید. این باعث می‌شود که آیفون شما در دسترس همه باشد، و اگرچه ما به شما توصیه نمی‌کنیم این کار را انجام دهید، اما نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد. برای غیرفعال کردن رمز عبور در آیفون خود، باید رمز عبور فعلی و همچنین رمز عبور Apple ID خود را بدانید. برای خاموش کردن رمز عبور، این جزئیات را وارد خواهید کرد.

برای خاموش کردن رمز عبور آیفون خود، با بازکردن بخش تنظیمات در آیفون خود شروع کنید. در تنظیمات، به گزینه رمز عبور دسترسی پیدا کنید. اگر از آیفون ایکس یا جدیدتر استفاده می‌کنید، روی Face ID & Passcode ضربه بزنید. اگر مدل قبلی آیفون دارید، روی Touch ID & Passcode ضربه بزنید. اگر آیفون شما Touch ID ندارد، گزینه “Passcode” را انتخاب کنید. برای مثال ما گزینه “Touch ID & Passcode” را انتخاب می کنیم.

در صفحه «Enter Passcode»، رمز عبور فعلی آیفون خود را وارد کنید.

در صفحه زیر، برای غیرفعال کردن رمز عبور، روی «Turn Passcode Off» ضربه بزنید.

روی «Turn Off» در اعلان ضربه بزنید.

در اعلان “Apple ID Password” که باز می شود، رمز عبور Apple ID خود را تایپ کرده و روی “Turn Off” ضربه بزنید.

در صفحه «Turn Off Passcode»، رمز عبور فعلی خود را برای ادامه وارد کنید.

آیفون شما را به صفحه تنظیمات رمز عبور باز می گرداند. در اینجا، به جای «Turn Passcode Off»، اکنون می‌گوید «Turn Passcode On»، به این معنی که رمز عبور با موفقیت در آیفون شما خاموش شده است. زمانی که آماده اید دوباره آیفون خود را ایمن کنید، روی آن دکمه ضربه بزنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا