نوکیا امروز دنباله گوشی G20 را با بهبودهایی در باتری، نمایشگر و دوربین به نام نوکیا G21 معرفی کرد. این قابلیت اطمینان در بهترین ویژگی نوکیا G21 به خوبی بیان می‌شود – کارکرد سه روزه بین شارژ باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی آن. HMD بهبودهایی را در حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی ایجاد کرد و آنها را کمتر محدود کرد.

این به شرکت اجازه داد تا سطح اول صرفه جویی در باتری را با 20 درصد (به جای 10 درصد) فعال کند، در 10 درصد سطح دوم صرفه جویی در مصرف انرژی را برای افزایش عمر باتری دریافت می کنید. باید توجه داشته باشیم که G20 اصلی نیز با باتری 5050 میلی آمپر ساعتی عرضه شد و همچنین وعده عمر باتری 3 روزه را داده بود. HMD حداکثر سرعت شارژ را افزایش داد و آن را به 18 وات رساند (سازگار با USB PD 3.0). با این حال، این گوشی تنها با یک آداپتور 10 واتی در جعبه عرضه می‌شود، بنابراین برای مشاهده مزایای آن باید شارژر خود را تهیه کنید. یکی دیگر از پیشرفت‌ها این است که HMD توانسته گوشی را 5 درصد باریک‌تر کند و از 9.2 میلی‌متر به 8.5 میلی‌متر برساند.

دومین ارتقای بزرگ در G21 یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا است – پنل 6.5 اینچی LCD که با نرخ تازه سازی 90 هرتز کار می کند. اولین مورد دیگر برای این سری این است که می تواند نتفلیکس را با کیفیت HD پخش کند، که تمام چیزی است که نیاز دارد زیرا صفحه نمایش همچنان وضوح اچ دی پلاس دارد. همچنین، اگر عمر باتری 3 روزه را می خواهید، باید حالت تطبیقی را برای نمایشگر فعال کنید تا در صورت عدم نیاز به 90 هرتز، برای صرفه جویی در باتری به 60 هرتز کاهش یابد.

در بخش دوربین، یک سنسور جدید 50 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی وجود دارد. HMD در مورد جزئیات دیافراگم لنز و اندازه سنسور منتشر نکرده و در عوض بر روی ویژگی Super Resolution تمرکز می کند که جزئیات تصاویر گرفته شده را بهبود می بخشد. حالت شب نیز وجود دارد. همه اینها خوب است، اما 5 مگاپیکسل فوق عریض G20 از بین رفته است و تنها یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی باقی مانده است.

نوکیا G21 با یک چیپست بسیار قوی تر – Unisoc T606 عرضه می شود. این تراشه 12 نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75 و شش هسته A55 است که یک جهش نسبت به هلیو G35 می باشد. پردازنده گرافیکی Mali G57 MP1 است. به هر حال، این چیپست با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. این یک گوشی دو سیم کارته با اسلات کارت سه گانه است، بنابراین همیشه می توانید با کارت microSD فضای ذخیره سازی بیشتری اضافه کنید.

نوکیا G21 با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می شود، البته طبق معمول، به عنوان بخشی از برنامه پشتیبانی نرم افزاری شرکت، دو ارتقاء سیستم عامل (یعنی اندروید 12 و 13) و سه سال وصله های امنیتی دریافت خواهد کرد. مانند قبل، این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کناره است. همچنین دارای قفل بهبود یافته با چهره است که می تواند شما را با و بدون ماسک تشخیص دهد. نوکیا G21 به زودی با قیمت 170 یورو در دسترس خواهد بود (G20 با قیمت 160 یورو عرضه شد). مدل جدید در دو رنگ آبی Nordic و Dusk عرضه می شود و شامل یک شارژر 10 واتی و کابل USB در جعبه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *