پایان روزهای فروشگاه های 3DS و Wii U نزدیک هستند؛ در یک صفحه پشتیبانی جدید، نینتندو فاش کرده است که eShops را برای سیستم Wii U و کنسول‌های خانواده 3DS در اواخر مارس 2023 تعطیل می‌کند.

این بدان معناست که پس از آن تاریخ، دیگر نمی‌توانید محتوایی را از فروشگاه‌ها خریداری کنید، نسخه‌های نمایشی را دانلود کنید و کدهای دانلود را بازخرید کنید. روند خاموش شدن خیلی زودتر از مارس سال آینده شروع می شود، اما: از 23 می 2022 نمی توانید از کارت اعتباری برای اضافه کردن وجوه به حساب eShop خود استفاده کنید.

علاوه بر این، در حالیکه خرده‌فروش‌ها کارت‌های Nintendo eShop Card را تا زمان اتمام موجودی می‌فروشند، از 29 آگوست 2022 دیگر نمی‌توانید از آنها برای اضافه کردن وجوه به حساب خود استفاده کنید. با این حال، می‌توانید تا آن تاریخ‌ها هر چقدر که می‌خواهید وجوه اضافه کنید، و می‌توانید کدهای دانلود را تا اواخر مارس 2023 پس‌خرید کنید. پس از تعطیلی رسمی فروشگاه‌های الکترونیکی، فقط می‌توانید از آن‌ها برای دانلود مجدد محتوایی که قبلاً دارید و نصب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار استفاده کنید.

نینتندو در بخش پرسش‌های متداول صفحه نوشت که این حرکت «بخشی از چرخه حیات طبیعی هر خط محصول است زیرا در طول زمان توسط مصرف‌کنندگان کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد». هر دو سیستم در سال‌های گذشته در حال پیشرفت هستند و نینتندو تولید 3DS را در سال 2020 متوقف کرد. در همین حال، Switch پس از فروش 103.54 میلیون دستگاه از زمان عرضه در سال 2017، به پرفروش‌ترین کنسول خانگی نینتندو در سال گذشته تبدیل شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *