کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه مارس 2020، پلی‌استیشن پلاس اعلام شد

سونی فهرست عناوین رایگان ماه مارس 2020 پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. به رسم هر ماه، این ماه نیز 2 بازی رایگان برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 که دارای اشتراک سرویس پلی استیشن پلاس هستند در دسترس قرار خواهد گرفت. عناوین Shadow of the Colossus و Sonic Force از تاریخ 3 مارچ مصادف با 13 اسفند تا تاریخ 6 آپریل مصادف با 18 فروردین 1399 برای دارندگان اشتراک Playstation Plus به طور رایگان در دسترس خواهند بود.

بازی تحسین شده‌ی Shadow of Colossus، اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شد. سپس، نسخه‌ ریمستر شده‌ این بازی، در سال ۲۰۱۱ توسط استودیوی بلوپرینت گیمز برای کنسول نسل هفتمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۳ ساخته و منتشر شد و در نهایت، سال ۲۰۱۸ نوبت به کنسول پلی‌استیشن ۴ رسید تا میزبان این بازی باشد.

اما اگر از طرفداران مجموعه‌ سونیک هستید، بدون شک تجربه‌ بازی Sonic Forces می‌تواند برای شما لذت بخش باشد. هرچند نمرات این بازی و بازخورد منتقدان از آن در زمان انتشارش چنگی به دل نمی‌زد، اما به دنبال پخش فیلم Sonic the Hedgehog، قرارگیری این بازی در فهرست بازی‌های رایگان سرویس پلاس قابل پیش‌بینی بود.

منبع
playstation
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا