موبایل و تبلت

معرفی شیائومی ردمی K50 گیمینگ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1

شیائومی اوایل امروز رویدادی را در چین برگزار کرد که در آن ردمی K50 گیمینگ را معرفی کرد – اولین عضو از سری مورد انتظار ردمی K50 و جانشین مستقیم K40 Gaming سال گذشته.گوشی جدید از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می کند و شارژ سریع 120 واتی را به ارمغان می آورد.

همچنین این اولین گوشی در شراکت تیم فرمول یک شیائومی و مرسدس AMG پتروناس با نسخه محدود ویژه از این گوشی است که نشان و رنگ‌های تیم مسابقه را دارد. مانند K40 Gaming سال گذشته، یک جفت محرک بازی فیزیکی در سمت راست وجود دارد. این گوشی همچنین دارای موتور هپتیک ایکس محوره شیائومی CyberEngine و بلندگوهای دوگانه JBL است. این گوشی همچنین فریم فلزی داشته، در حالی که پشت آن از شیشه ساخته شده است.

شیائومی یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید با محفظه بخار دوگانه (VC) توسعه داده تا چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و بقیه اجزا را کنترل کند. با یک رادیاتور مسی که درست در بالای چیپ ست قرار می گیرد شروع می شود. شیائومی همچنین از ورق های گرافیتی دوگانه، فولاد ضد زنگ و متریال مشبک استفاده کرده است.

ردمی K50 گیمینگ دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز است. این پنل از رنگ های 10 بیتی پشتیبانی کرده و توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود. یک دوربین 20 مگاپیکسلی سونی IMX 596 در جلو وجود دارد در حالی که در پشت آن دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله ماکرو 2 مگاپیکسلی می توان یافت.

شما یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی دریافت می کنید که شیائومی ادعا می کند می تواند تنها در 17 دقیقه به طور کامل شارژ شود. یک نسخه نمایشی روی صحنه وجود داشت که نشان می‌داد تلفن 37 دقیقه طول می‌کشد تا به شارژ کامل برسد در حالی که به طور فعال برای اجرای یک بازی MOBA استفاده می‌شد. بخش نرم افزار توسط MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 پوشانده شده است. این گوشی همچنین دارای اتصال WiFi 6E و NFC است.

شیائومی ردمی K50 گیمینگ در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی و همچنین نسخه مرسدس AMG F1 عرضه می‌شود. قیمت پایه K50 گیمینگ با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1، حدود 520 دلار است. یک نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۵۶۷ دلار و یک نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۱۵ دلار وجود دارد. نسخه محدود مرسدس AMG F1 مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 662 دلار به فروش می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا