سونی به تازگی از جدیدترین ایربادز تمام بیسیم لینک بادز رونمایی کرده که طراحی جذابی را به همراه دارد. راه حل منحصر به فرد حلقه باز به شما امکان می دهد آن را در تمام طول روز بپوشید. علاوه بر این، آنها ادعا می کنند که یک تجربه صوتی برتر، هوشمندی زیاد و قیمت مناسب دارند.

هدفون ها همچنین کنترل پیشرفته ای را برای اسپاتیفای به ارمغان می آورند که در آن می توانید موسیقی مورد علاقه خود را بدون دست زدن به گوشی هوشمند شروع کنید. تجربه پوشیدن “Never Off” نامیده می شود، به این معنی که هدفون ها فوق العاده سبک هستند، در حالی که واحد رینگ درایو به شما امکان می دهد بدون زحمت با اطرافیان خود در حین بازی، کار از خانه یا فقط گوش دادن به موسیقی ارتباط برقرار کنید.

لینک بادز هنوز هم برای برقراری تماس‌های تلفنی با کمترین حواس‌پرتی، حذف نویز در هنگام تماس را ارائه می‌کند. سونی یک پردازنده یکپارچه V1 در داخل آن آورده، در حالی که درایور حلقه 12 میلی متری باید صدایی غنی و متعادل ارائه کند. همچنین دارای کنترل ولوم تطبیقی است که حجم صدا را بر اساس محیط بهینه می کند.

قابلیتی به نام Wide Area Tap نوید می دهد که ژست های حرکتی ساده تر را فعال کند. به محض اینکه لینک بادز تشخیص داد که شما با شخصی صحبت می کنید، Speak-to-Chat به طور خودکار موسیقی را متوقف می کند و پس از پایان مکالمه، موسیقی به طور خودکار شروع به پخش می کند. همچنین از دستیار گوگل و الکسا پشتیبانی می شود.

سونی همچنین درباره ساخت لینک بادز با در نظر گرفتن محیط زیست به خود می بالید. هم هدفون ها و هم کیس شارژ با استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی ساخته شده اند و بسته بندی آن اصلاً پلاستیکی ندارد. پشتیبانی از IPX4 و عمر باتری 5.5 ساعت در هر بار شارژ وجود دارد و خود کیس 12 ساعت دیگر شارژ می کند. شارژ سریع 90 دقیقه زمان پخش را تنها با 10 دقیقه روی سیم ارائه می دهد. سونی فروش لینک بادز را به صورت سیاه و سفید از این ماه آغاز خواهد کرد. قیمت 180 یورو / 150 پوند تعیین شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *