چندین ماه پس از راه اندازی به طول انجامید، اما مایکروسافت بالاخره اپلیکیشن های اندروید را برای اکثر کاربران ویندوز 11 در دسترس قرار داد. همانطور که در ماه ژانویه وعده داده شده بود، این شرکت اولین به روز رسانی اصلی ویندوز 11 خود را با “پیش نمایش” اپ استور آمازون برای کاربران آمریکایی ارائه می کند.

نسخه اولیه تقریباً 1000 اپلیکیشن، از جمله اپلیکیشن های Audible و Kindle خود آمازون و همچنین عناوین شخص ثالث مانند Lords Mobile و Khan Academy Kids را در اختیار قرار می دهد. این انتخاب با گوگل پلی استور قابل مقایسه نیست، اما باید هماهنگی بین رایانه و گوشی شما ایجاد کند. ارتقاء سیستم عامل را فراتر از پشتیبانی اندروید است؛ تسک بار ویندوز 11 اکنون به کاربران تیمز اجازه می‌دهد تا به سرعت تماس‌ها را بی‌صدا کنند یا هر پنجره‌ای را به اشتراک بگذارند.

تاریخ و زمان اکنون در مانیتور دوم نیز نشان داده می‌شود، در حالی که مؤلفه نوار وظیفه ویجت آب و هوا اطلاعات زنده را نشان می‌دهد. مایکروسافت همچنین Media Player را با تمرکز بر یک کتابخانه موسیقی با ویژگی‌های کامل بهبود بخشیده است، در حالی که Notepad یک رابط بازنگری شده با حالت تاریک، منوهای ساده‌تر و ویژگی‌هایی مانند لغو چند سطحی ارائه می‌دهد.

اگر قبلاً نبودید، احتمالاً این به‌روزرسانی‌ها شما را به نصب ویندوز 11 سوق نمی‌دهند. با این حال، این ویژگی ها به مایکروسافت کمک می کنند تا به وعده هایی که در هنگام رونمایی از نرم افزار در سال گذشته داده بود عمل کند، و ممکن است انگیزه ای برای افزایش پیش از پایان دوره ارتقای رایگان فراهم کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *