نرم افزار و اینترنت

قابلیت میان‌برهای ایموجی و مشاهده فایل های مدیا در واتس اپ بتا

واتس اپ اخیراً یک تم حالت تاریک را برای نسخه بتا اپلیکیشن خود در ویندوز 11 و 10 ارائه کرد. علاوه بر حالت تاریک، شرکت متا همچنین در حال کار بر روی چند ویژگی جدید از جمله میانبرهای جدید ایموجی برای کلاینت UWP خود و روشی جدید برای مشاهده فایل های رسانه ای برای اپ اندروید است.

همانطور که توسط WABetainfo مشاهده شد، برنامه UWP واتس اپ در ویندوز، که در حال حاضر در مرحله بتا است، به روز رسانی دریافت کرده و به همراه آن یک ویژگی جدید بسیار زیبا ارائه می شود که جستجوی ایموجی را برای شما آسان تر می کند. WhatsApp UWP 2.2206.1.0 اکنون به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خاصی را با پیشوند دونقطه تایپ کنید تا ایموجی ها را در برنامه جستجو کنید.

این ویژگی برای مدت طولانی در واتس اپ وب و دسکتاپ واتس اپ در دسترس بوده است و اکنون با نصب آخرین به روز رسانی، کسانی که از سرویس گیرنده UWP استفاده می کنند می توانند از میانبرهای ایموجی نیز استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های مفید جدید، امکان پیش‌نمایش عکس‌ها و ویدیوها هنگام ارسال آنها به عنوان سند است. از آنجایی که واتس‌اپ عکس‌ها و فیلم‌ها را با کیفیت اصلی ارسال نمی‌کند، کاربران اغلب آنها را به عنوان سند ارسال می‌کنند تا گیرنده این فایل‌های رسانه‌ای را با وضوح اصلی خود دریافت کند.

با این حال، گیرنده نمی‌توانست پیش‌نمایش عکسی را که به‌عنوان سند ارسال شده است، ببیند. همانطور که توسط WABetainfo اشاره شده، این ویژگی اکنون برای کاربران منتخب اندرویدی که واتس اپ بتا 2.22.5.11 را اجرا می کنند در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا