نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت سیستم پیشنهادی برای اجرای اپ های اندرویدی در ویندوز 11 را منتشر کرد

در اواخر ژانویه، مایکروسافت وعده ارتقای بزرگ ویندوز 11 را داده بود و چند روز پیش، این شرکت آن را ارائه کرد. از جمله چندین ویژگی دیگر که این به‌روزرسانی فوریه به همراه داشت، معرفی پیش‌نمایش فروشگاه اپ استور آمازون بوده که اکنون در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است.

اکنون می‌توان اپلیکیشن های اندروید را از طریق اپ استور آمازون در ویندوز 11 دانلود کرد، اما متاسفانه این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است. مایکروسافت همچنین حداقل سیستم مورد نیاز را برای اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز 11 منتشر کرده و این شرکت فقط درایوهای حالت جامد (SSD) را به عنوان نوع ذخیره سازی توصیه کرده است.

اگرچه در اینجا هیچ اشاره خاصی به SATA III یا NVMe نشده است، بنابراین هر کدام باید زیاد باشد. در ادامه شرایط کامل وجود دارد:

حافظه رم 8 گیگابایت (حداقل)
16 گیگابایت (پیشنهادی)
نوع فضای ذخیره سازی SSD
پردازنده نسل 8 اینتل Core i3 (حداقل) یا بالاتر
AMD Ryzen 3000 (حداقل) یا بالاتر
کوالکام اسنپدراگون 8c (حداقل) یا بالاتر
معماری پردازنده x64 یا ARM64
پلتفرم ماشین مجازی این تنظیم باید فعال شود.

جالب اینکه، برای خود ویندوز 11، مایکروسافت به طور خاص مشخص نکرده بود که چه نوع فضای ذخیره‌سازی ترجیح داده می‌شود و تنها «64 گیگابایت» را به عنوان نیاز ذکر کرد. به نظر می رسد که مایکروسافت احساس می کند که اجرای زیرسیستم ویندوز در اندروید (WSA) ممکن است برای چرخاندن هارد دیسک کمی بیش از حد باشد.

نکته جالب دیگر حذف پردازنده های Ryzen 2000 است زیرا تنها Ryzen 3000 در جدول الزامات بالا ذکر شده است. پردازنده‌های سری Ryzen 2000 (نه APU‌های Ryzen 2000) بر اساس معماری میکرو Zen+ هستند و به طور رسمی توسط مایکروسافت برای ویندوز 11 پشتیبانی می‌شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا