لپ تاپ

لپ تاپ جدید IdeaPad Gaming لنوو از تراشه های جدید اینتل و AMD استفاده می کند

لنوو در کنگره جهانی موبایل 2022 فقط انرژی خود را صرف لپ‌تاپ‌های رده‌بالا نمی‌کند. این شرکت مجموعه گیمینگ IdeaPad خود را با سیستم‌هایی که برای تازه واردان نسبتاً تازه وارد به گیم‌پلی رایانه‌ های قابل حمل طراحی شده، اصلاح کرده است. IdeaPad Gaming 3 مجهز به AMD و IdeaPad Gaming 3i مبتنی بر اینتل هر دو دارای صفحه نمایش 15 و 16 اینچی (شامل گزینه نمایشگر 1600p 165Hz در مدل های 16 اینچی) و طراحی کلی “تمیزتر” با دسترسی بهتر به پورت و خنک کننده بهبود یافته هستند. همچنین می‌توانید منتظر آخرین گزینه‌های پردازنده، از جمله تراشه‌های Ryzen 6000 سری H در Gaming 3 و تا نسل دوازدهم Core برای Gaming 3i باشید.

انتخاب های ویدیوی شما بسته به پردازنده شما متفاوت است. خریداران IdeaPad Gaming 3 باید به گرافیک GeForce RTX 3050 Ti بسنده کنند، در حالی که خریداران Gaming 3i می توانند لپ تاپ های خود را با RTX 3060 یا Arc اینتل به حداکثر برسانند. با این حال، می‌توانید از حافظه‌های DDR5 سریع‌تر در دستگاه‌های مبتنی بر AMD استفاده کنید، اما در انواع اینتل به DDR4 رضایت می‌دهید. هر دو خانواده کامپیوترها بسیار شبیه به هم هستند و از حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD پشتیبانی می‌کنند. شما باید به یک پورت USB-C 3.2 بسنده کنید، اما دو درگاه USB-A 3.2 و همچنین HDMI 2.0 و اترنت وجود دارد.

مدل های 15 اینچی در ارائه شده و IdeaPad Gaming 3i در ماه آوریل با قیمت پایه 990 دلار وارد بازار می‌شود. مدل Gaming 3 با اندازه مشابه در ماه می با قیمت 930 دلار عرضه می شود. تا ژوئن صبر کنید و می‌توانید نسخه‌های 16 اینچی هر کدام از رایانه‌ها را بخرید که از 1140 دلار برای Gaming 3 و 1490 دلار برای Gaming 3i شروع می‌شود. صرف نظر از رایانه شخصی که دارید، یک ماوس Qi Legion M600s 100 دلاری در ماه سپتامبر وجود دارد که نوید سنسور 19000DPI، اتصالات بلوتوث و USB “بدون ضرر”، نور RGB و شارژ بی سیم Qi به همین نام را می دهد.

برخی از IdeaPad های نسبتاً معمولی برای کسانی که علاقه کمتری به بازی دارند، موجود است. لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر IdeaPad Flex 5 و Flex 5i به ترتیب از پردازنده‌های AMD Ryzen 5000 سری U و پردازنده‌های نسل دوازدهم Core U اینتل استفاده می‌کنند در حالی که در انواع 14 و 16 اینچی عرضه می‌شوند. آنها باریک تر و سبک تر از مدل های قبلی خود هستند و وزن آنها از 3.3 پوند شروع می شود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا