گجت و پوشیدنیموبایل و تبلت

نوکیا C2 نسخه دوم با فریم فلزی رونمایی شد

HMD از یک گزینه مقرون به صرفه تر در کنار سری C21 رونمایی کرد – Nokia C2 2nd edition. این جانشین C2 اصلی است، اما پیشرفت ها با کاهش رتبه جبران می شود. یکی از ارتقاهای مهم شاسی فلزی است، به طوری که می تواند در برابر ضربه های روزانه انعطاف پذیرتر از C2 پلاستیکی باشد. اما از اینجا همه چیز رو به پایین است.

صفحه نمایش 5.7 اینچی به وضوح 480 در 960 پیکسل (18:9) کاهش یافت. و این همه چیز نیست، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با یک واحد 2 مگاپیکسلی (که هنوز یک فلاش LED اختصاصی دارد) جایگزین شد. دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دست نخورده باقی مانده است. مدل جدید همچنین دارای یک باتری کوچکتر، 2400 میلی آمپر ساعت (از 2800 میلی آمپر ساعت) با پشتیبانی از شارژ پایه 5 واتی از طریق microUSB است. به هر حال، این یکی از معدود تلفن هایی است که هنوز باتری قابل جابجایی ارائه می دهد. همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون نیز وجود دارد.

به نظر می رسد که نوکیا C2 2nd edition از یک چیپست جدید با پردازنده مرکزی چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده می کند، اما این تقریباً تمام چیزی است که در مورد آن می دانیم. خوب، ما می دانیم که اندروید 11 نسخه گو ادیشن (با وعده 2 سال وصله های امنیتی) اجرا خواهد شد و از اتصال 4G (Cat. 4) پشتیبانی می کند. این دستگاه با 1 یا 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. هر دو نسخه تک و دو سیم کارته این گوشی دارای اسلات اختصاصی کارت microSD هستند.

HMD همچنین چند هدفون با برند نوکیا را به نمایش گذاشت، از جمله هدفون های نوکیا که به صورت سیمی و بی سیم در دسترس هستند. اینها طراحی سبک وزن و بالشتک های نرم روی گوش دارند. همچنین گوشی نوکیا ایربادز گو 2 پلاس نیز وجود دارد که قبلاً رونمایی شده بود. اینها تا 24 ساعت زمان بازی را وعده می دهند و در برابر پاشش آب (IPX4) مقاوم هستند. کیس آن دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که می تواند در عرض 2 ساعت از طریق USB-C به طور کامل شارژ شود. قیمت نوکیا C2 2nd edition و هدفون جدید به زودی در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا