لپ تاپ

جزئیات کامل لپ تاپ نوکیا PureBook Pro اعلام شد

نوکیا به تازگی جزئیات کامل مشخصات لپ تاپ PureBook Pro به اشتراک گذاشته است. لپ تاپ PureBook Pro در دو اندازه صفحه نمایش 17.3 و 15.6 اینچی عرضه می شود. این لپ تاپ توسط یک استارت آپ فرانسوی به نام OFF Global ساخته شده که با نوکیا قرارداد مجوز برای توزیع دستگاه در 22 کشور در سراسر جهان دارد.

این دستگاه دارای پوشش رویه آلومینیومی، لبه های گرد، ترک پد بزرگ و صفحه کلید با نور پس زمینه است. البته، هر دو گزینه با پنل‌های IPS Full HD با حداکثر روشنایی 250 نیت عرضه می‌شوند، اما تنها یک گزینه پردازنده Intel Core i3-1220P همراه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD را ارائه می‌دهند.

نسخه 17 اینچی باتری 63 وات ساعتی را ارائه می دهد، در حالی که نسخه کوچکتر دارای یک بسته 57 وات ساعتی است. وزن اولی 2.5 کیلوگرم بوده، در حالی که وزن دومی 1.7 کیلوگرم است. در مورد اتصال، تفاوتی بین انواع 17 و 15 اینچی وجود ندارد. در هر دو مورد، 2x USB-C 3.2، 1x USB-A 3.2 و 1x 3.5mm جک صدا دریافت می کنید.

شما می توانید از بین رنگ های آبی، خاکستری، نقره ای و قرمز یکی را انتخاب کنید، طیف نوکیا PureBook Pro از سه ماهه دوم سال 2022 در خرده فروشی های منتخب به فروش می رسد. کشورهای موج اول در دسترس شامل فرانسه، بلژیک، فنلاند، دانمارک، سوئد، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا، نروژ، ایسلند، بریتانیا، سوئیس، مراکش، تونس، کانادا، و تایلند هستند. نسخه 15.6 اینچی PureBook Pro با قیمت 699 یورو به فروش می رسد، در حالی که نسخه 17.3 اینچ آن از قیمت 799 یورو شروع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا