نرم افزار و اینترنت

امکان آپلود ویدیوهای 10 دقیقه ای در تیک تاک فراهم شد

تیک تاک به‌عنوان پلتفرمی برای به اشتراک‌گذاری فیلم‌های ویدیویی با اندازه‌های کوچک برای اهداف آموزنده، کمیک و سرگرمی شروع به کار کرد. این سرویس به تدریج شروع به رشد کرد و به یکی از اپ های مورد علاقه در بین نوجوانان و بزرگسالان تبدیل شد. کمتر از یک سال پیش، این شرکت حداکثر مدت زمان یک ویدیو را به 3 دقیقه افزایش داد. این به کاربران این امکان را می دهد که با نوع محتوایی که در پلتفرم پست می کنند خلاقیت بیشتری داشته باشند.

قبل از آن، تیک تاک کاربران را به کلیپ‌های یک دقیقه‌ای محدود می‌کرد – که ممکن بود مانعی برای کسانی باشد که می‌خواهند محتوای دقیق‌تری را به اشتراک بگذارند. اکنون این شرکت توانایی آپلود ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه را برای همه کاربران در سراسر جهان ارائه می کند.

تیک تاک تصویری در توییترش منتشر کرده که کاربران برای استفاده از محدودیت آپلود جدید باید آخرین نسخه برنامه را اجرا کنند. این شرکت از طریق اطلاعیه‌ای که این تغییر را ذکر می‌کند، این خبر را در بین کاربران منتشر می‌کند. برخی از کاربران ممکن است این تغییر را گامی در جهت اشتباه بدانند. این به این دلیل است که مفهوم اصلی برنامه حول فرمت فرم کوتاه می چرخید. با این حال، قابل درک است که چرا این شرکت می خواهد مرزهای خود را گسترش دهد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا