موبایل و تبلت

معرفی اوپو رینو 7 Z با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر امولد

اوپو در نوامبر گذشته سری رینو 7 را متشکل از سه گوشی هوشمند رینو 7، رینو 7 پرو و رینو 7 SE معرفی کرد. اکنون که اوپو از گوشی Reno7 Z 5G رونمایی کرد، این تعداد به چهار عضو افزایش یافت.

در پنل جلویی اوپو رینو 7 Z صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 60 هرتز به همراه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پانچ سمت چپ بالا قرار گرفته است. . پنل پشتی گوشی که طراحی Oppo Glow را به رخ می کشد، دارای یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، مونوکروم 2 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند دارای برخی از ویژگی‌های دوربین مجهز به هوش مصنوعی است و همچنین چراغ‌های مداری دوگانه را دریافت می‌کنیم که هنگام دریافت اعلان‌ها یا شارژ شدن تلفن روشن می‌شوند. این یک ویژگی جدید برای گوشی های هوشمند اوپو نیست. قبلاً آن را در رینو 7 پرو 5G دیده بودیم. با این حال، تفاوت در اینجا این است که ما نورهای RGB را در اطراف دوربین ها مشاهده می کنیم، در حالی که رینو 7 پرو 5G آن را در اطراف جزیره دوربین دارد.

رینو 7 Z مجهز به تراشه اسنپدراگون 695، سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 11 و 8 گیگابایت رم است که می‌توان آن را تا 5 گیگابایت از طریق رم مجازی افزایش داد. این گوشی هوشمند دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده که از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است. بقیه ویژگی‌های برجسته رینو 7 Z شامل حسگر اثرانگشت، مقاومت در برابر پاشیدن آب، NFC، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB-C و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی است. اوپو رینو 7 Z در رنگ های رنگین کمانی و مشکی عرضه می شود، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن در حال حاضر مشخص نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا