نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید سیستمی گوگل پلی در ماه مارس 2022 منتشر می شود

تا این سال هیچ راهی برای ردیابی ویژگی‌ها و تغییرات در به‌روزرسانی‌های ماهانه سیستم گوگل پلی وجود نداشت. سرانجام در ژانویه زمانی که گوگل یک صفحه پشتیبانی اختصاصی را برای برجسته کردن تغییرات مختلف موجود در هر به‌روزرسانی ماهانه راه‌اندازی کرده، این موضوع نیز تغییر کرد. امروز، این شرکت ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را که در به‌روزرسانی مارس 2022 ارائه می‌شوند، فاش کرد.

با توجه به صفحه پشتیبانی به روز شده، بروز رسانی سیستم Google Play برای مارس 2022 رفع اشکالات مهمی را برای اتصال دستگاه، خدمات توسعه دهندگان و خدمات مرتبط با ابزارهای کمکی به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید به‌روزرسانی‌ای را برای پروفایل خدمات بازی‌های پلی ارائه می‌کند تا مدیریت تنظیمات حریم خصوصی را برای کاربران آسان‌تر کند.

تغییرات جدیدی برای گوگل پلی استور وجود دارد، از جمله بهبودهایی در ویژگی Play-as-you-download، ویژگی‌های جدید برای Play Pass (که اخیراً به هند گسترش یافته است) و برنامه‌های Play Points، و پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های مختلف دیگر برای ثبات امنیتی و دسترسی. در نهایت، به‌روزرسانی مارس 2022 همچنین تجربه کاربری بهبود یافته و «آموزش ویژگی‌ها» را برای دستگاه‌های NFC/HCE به ارمغان می‌آورد. 

به‌روزرسانی سیستم گوگل پلی برای مارس 2022 در گوشی های اندروید، تبلت‌ها، دستگاه‌های Android TV و Google TV، Wear OS و دستگاه‌های Android Auto در روزهای آینده منتشر خواهد شد. گوگل خاطرنشان می‌کند که پروفایل به‌روزرسانی‌شده خدمات بازی‌های پلی، بهبودهای دستگاه‌های NFC/HCE، و رفع اشکال‌های مهم با سرویس‌های گوگل پلی نسخه 22.09 ارائه می‌شوند، در حالی که بهبودهای گوگل پلی استور با نسخه 29.5 پلی استور از 3 مارس آغاز می‌شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا