نرم افزار و اینترنت

راه اندازی اولین نمایش مسابقه تعاملی روزانه نتفلیکس از اول آوریل

حرکت نتفلیکس به سمت نمایش های تعاملی فراتر از پروژه های گاه به گاه تک قسمتی است. این شرکت استریم اولین نمایش مسابقه ای تعاملی روزانه خود را با نام Trivia Quest در تاریخ اول آوریل 2022 راه اندازی می کند. مجموعه‌های الهام‌گرفته از Trivia Crack، شامل 24 سوال چند گزینه‌ای را در مورد موضوعاتی مانند هنر و علم ارائه می‌کنند و در عین حال روایتی را به تجربه اش می‌گنجانند.

شما قرار است به قهرمان ویلی کمک کنید تا مردم سرزمین چیزهای بی اهمیت را از شر تبهکاری که در انباشت دانش است نجات دهد – شاید ساخته شده باشد، اما این چیزی بیش از یک رقابت خالص است. Trivia Quest هیچ جایزه ای در دنیای واقعی ارائه نمی دهد، اما می توانید یک قسمت را دوباره پخش کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید و به سمت “پایان قطعی” پیشرفت کنید. این عنوان در تمام دستگاه‌هایی که از سرویس تعاملی نتفلیکس پشتیبانی می‌کنند، از جمله اکثر مرورگرهای مدرن، دستگاه‌های تلفن همراه، تلویزیون‌های هوشمند و سخت‌افزارهای جریانی در دسترس خواهد بود.

این شرکت سریعاً Trivia Quest را به‌عنوان یک «آزمایش» به حساب می‌آورد و به نمایش‌های بیشتری مانند آن متعهد نیست. با این گفته، اگر نمایش های تعاملی جاه طلبانه مشابهی در آینده وجود داشته باشد، شوکه کننده نخواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا