موبایل و تبلت

احتمال عرضه گوشی های اقتصادی سامسونگ بدون شارژر

طبق گزارش‌ها، خرده‌فروشان موبایل در اروپا تأیید کرده‌اند که برخی از گوشی های هوشمند سطح پایه سامسونگ به زودی بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شوند. این اقدام پس از تصمیم این شرکت مبنی بر کنار گذاشتن شارژرهای درون جعبه با سری گلکسی اس 21 در سال گذشته صورت گرفت.

سامسونگ در گذشته چنین سابقه ای داشته و ابتدا تصمیمات اپل را مسخره و سپس از آنها کپی برداری می کرد؛ چه با بریدگی، جک هدفون، اسلات کارت microSD و اکنون شارژرها. این شرکت در سال 2020 در حال حذف تبلیغاتی که تصمیم اپل را برای ارسال نکردن شارژر با آیفون‌های خود مسخره می‌کرد، پس از اینکه ناگهان متوجه شد که انجام همین کار سودآورتر خواهد بود، گرفتار شد.

نه تنها این، سامسونگ حتی از توجیهات اپل کپی کرد و از مزایای زیست محیطی به عنوان انگیزه اصلی این اقدام نام برد، در حالی که ظاهراً این واقعیت را نادیده گرفت که فروش شارژرها در جعبه های کوچک جداگانه فقط می تواند ضایعات بیشتری ایجاد کند. اما در حالی که در ابتدا به نظر می‌رسید که این طرح جدید تنها برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی اجرا می‌شود، سامسونگ اکنون همه را با ارائه محصولات میان‌رده و اقتصادی شگفت‌زده کرده است. منابع خرده‌فروشی اروپایی برخی از دستگاه‌های قربانی را فهرست کرده‌اند و شامل گلکسی A13 و A23 می‌شود که اوایل این هفته رونمایی شدند.

صرف نظر از این موضوع، اکنون منصفانه است که بگوییم سامسونگ ممکن است در حال برنامه ریزی برای آینده ای بدون شارژر برای تمام بسته بندی های گوشی های هوشمند خود باشد. و اگر واقعاً این کار را انجام دهد، سازندگان بیشتری می توانند از این روش پیروی کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا