کامپیوتر

رونمایی MSI از دسکتاپ جدید MAG Trident S 5M

شرکت MSI یک دسکتاپ گیمینگ جدید به نام MAG Trident S 5M عرضه کرده، که مخصوص بازی های ابری و بازی های موبایلی است. این با دسکتاپ های بازی سنتی متفاوت است و بیشتر بر کمک به گیمرها برای لذت بردن از بازی در اتاق نشیمن تمرکز دارد.

گیمرها فقط باید شبیه ساز سیستم اندروید (MSI APP Player) و XBOX GAME PASS ULTIMATE رایگان 30 روزه را از طریق نرم افزار Game Stadium که به طور انحصاری توسط MSI توسعه داده شده، فعال کنند تا بازی های موبایل روی مبل را تنها با یک جوی استیک کنترل کند. به راحتی می توانید به بازی های ابری و سایر نرم افزارهای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

برنامه انحصاری MSI APP Player به بازیکنان اجازه می دهد تا از سیستم اندروید در سیستم ویندوز تقلید کنند. گیمرها می توانند بازی های موبایل را روی صفحه نمایش بزرگتر با عملکرد بهتر تجربه کنند. آنها همچنین می توانند از عملکرد Multi-Instance Manager برای باز کردن بازی های مختلف در پنجره های مختلف استفاده کنند. برخی بازی‌ها همچنین می‌توانند حالت جوی استیک را فعال کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که از همان جوی استیک برای بازی استفاده کنند.

در STEAM، می‌توانید از طریق حالت صفحه نمایش بزرگ داخلی بازی کنید. در Xbox Game Pass Ultimate، حالت عملیاتی یکسانی وجود دارد که به شما امکان می دهد مستقیماً از جوی استیک استفاده کنید تا بتوان آن را به طور کامل روی نرم افزارهای مختلف بازی اعمال کرد.

با مملو از عناصر طراحی مینیمالیستی، MAG Trident S 5M مجهز به APU هشت هسته ای/16 رشته ای AMD Ryzen 5700G در بدنه 2.6 لیتری خود است و از فناوری FidelityFX Super Resolution پشتیبانی می کند که می تواند به طور موثر تعداد فریم های بازی را تا 2.4 بار افزایش دهد. این مادربرد همچنین به 2 مجموعه اسلات SSD PCIe Gen 3 و یک اسلات هارد 2.5 اینچی مجهز شده است که به بازیکنان امکان می دهد بازی ها و فایل های بیشتری را ذخیره کنند. قطعات را می توان از طریق اسلات سریع مادربرد طراحی شده ارتقا داد. فقط یک پیچ را بردارید و کل مجموعه مادربرد را می توان ارتقا داد.

تجربه شبکه برای موقعیت یابی محصول MAG Trident S 5M بسیار مهم است. برای بهینه‌سازی تجربه شبکه، MSI نرم‌افزار LAN Manager را برای بهبود عملکرد شبکه برای بازی‌های موبایل، بازی‌های ابری و بازی‌های رایانه شخصی معرفی کرد تا همگی بتوانند به راحتی اجرا شوند. از نظر پورت های اتصال، 3 خروجی ویدیو (خروجی HDMI 2.0، DP 1.4 و VGA) ارائه می دهد تا به گیمرها کمک کند از محتوای سرگرمی مختلف به طور همزمان لذت ببرند. یک USB 3.2 Gen 2 Type C در جلو وجود دارد که خروجی 15 وات را ارائه می دهد و به بازیکنان اجازه می دهد زمان شارژ دستگاه های خارجی را کوتاه کنند. در کنار MAG Trident S 5M یک کلید میانبر فیزیکی G قرار دارد که می توان از آن برای راه اندازی میانبر برای نرم افزارهای پرکاربرد استفاده کرد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا