موبایل و تبلت

هواوی نوا 9 SE معرفی شد: دوربین 108 مگاپیکسل و شارژ سریع 66 وات

اولین گوشی هوشمند هواوی با دوربین 108 مگاپیکسلی به طور رسمی رونمایی شد. این محصول نه یک پرچمدار بلکه یک میان رده در سری نوا به نام هواوی نوا 9 SE است. بیایید نگاهی به این دستگاه جدید هواوی بیاندازیم.

پیکربندی دوربین پشتی شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است، جایی که یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (نه آنقدر عریض با 112 درجه FoV)، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به آن متصل می‌شود. Super Night Shot یک نقطه فروش کلیدی است که چندین نوردهی را می گیرد و آنها را در یکی مورد قرار می دهد. دوربین جلو، یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

بخش جلویی را یک نمایشگر 6.78 اینچی با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل پوشانده است. نوا 9 SE رابط کاربری EMUI 12 مبتنی بر اندروید 12 را به همراه اپ گالری هواوی اجرا می کند. هواوی برخی جزئیات را اعلام نکرده، اما انتظار داریم تراشه کوالکام اسنپدراگون 680 را به عنوان مغز گوشی با اتصال 4G و Wi-Fi 5 (ac) ببینیم. انرژی این گوشی توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از SuperCharge اختصاصی هواوی با توان 66 وات پشتیبانی می کند. یک حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده، اما جک هدفون 3.5 میلی متری دیده نمی شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا