نرم افزار و اینترنت

8 اپلیکیشن اندروید مایکروسافت که ارزش امتحان کردن را دارند

مایکروسافت نیازی به معرفی ندارد، چراکه این یک غول فناوری و نام آشنا است؛ دقیقاً به همین دلیل است که دیدن بسیاری از اپلیکیشن اندرویدی آن در زیر رادار قرار می‌گیرند. مایکروسافت در ابتدا تمرکز خود را بر روی اپلیکیشن های تجاری برای اندروید حفظ کرد، به همین دلیل است که اپلیکیشن هایی که بعداً راه‌اندازی کرد به اندازه کافی سرفصل اخبار را نبودند. دلیل دیگر این است که جایگزین های محبوبی برای این اپلیکیشن ها در گوگل پلی موجود است که به نظر می رسد مردم آنها را ترجیح می دهند.

بنابراین، ما لیستی از این اپلیکیشن های تحت الشعاع اندروید را که توسط مایکروسافت توسعه یافته، تهیه کرده ایم که فکر می کنیم ارزش امتحان کردن را دارند. لازم به ذکر است که اکثر آنها کاملا رایگان هستند.

Microsoft Lens

Microsoft Lens یک برنامه بهره وری برای اندروید است. این به شما امکان می دهد تصویر خود را اسکن کرده و آنها را به فرمت های فایل محبوب تبدیل کنید. موتور اسکن قدرتمند آن می تواند انواع مختلف متون، از جمله متن های دست نویس را اسکن کند. پس از اسکن، می توانید این تصاویر را با فرمت دلخواه مانند PDF، DOCX، XLSX یا PPT ذخیره کنید.

Microsoft Lens به شما امکان می دهد تصاویر و فایل های اسکن شده را در حافظه OneDrive ذخیره کنید. این به شما کمک می کند فایل های خود را در دستگاه های مختلف همگام سازی کنید. برخی از برنامه‌های اسکن محبوب بر این دسته غالب هستند، اما برای کاربران ویندوز، Microsoft Lens یک ابزار بسیار مفید است.

Microsoft Translator

Microsoft Translator یک برنامه ترجمه زبان با پشتیبانی گسترده از بیش از 70 زبان است. شما هم توانایی دانلود آفلاین زبان های مختلف را برای ترجمه دارید و هم می توانید یک جمله را با استفاده از ورودی صوتی ترجمه کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد متن تایپ شده و همچنین متن را در تصاویر ترجمه کنید.

مترجم مایکروسافت دارای ویژگی است که امکان ترجمه مکالمه را در بین دستگاه ها فراهم می کند. مکالمه می تواند یک به یک یا به صورت گروهی باشد. این ویژگی در ارائه برای مخاطبان گسترده تر مفید است. همچنین می‌توانید راهنمایی را بررسی کنید که برای جملات رایج در دسته‌های مختلف ترجمه ارائه می‌کند.

Microsoft To Do

Microsoft To Do همانطور که از نامش پیداست یک اپلیکیشن مدیریت وظایف است. این به شما امکان می دهد برای وظایف خود یادآوری تنظیم کنید، چیزهای مهم را یادداشت برداری کنید و رویدادهای خود را برنامه ریزی کنید. این اپلیکیشن همچنین پیام های پرچم گذاری شده را از ایمیل شما نمایش می دهد. این ویژگی بسیار مفید است زیرا اضافه کردن یادآورها و تعیین ضرب الاجل مستقیماً از Outlook را برای شما راحت می کند.

Microsoft To Do از یکپارچه سازی خوبی با سایر سرویس های مایکروسافت پشتیبانی می کند. سازماندهی و مدیریت وظایف در سرویس ها و دستگاه های مختلف را برای شما آسان می کند. می توانید روز خود را با To Do برنامه ریزی کنید و از تلفن یا رایانه شخصی خود به آن دسترسی داشته باشید. همچنین به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید و فایل های مختلفی را به وظایف خود پیوست کنید.

Microsoft Planner

Microsoft Planner اپلیکیشنی برای مدیریت پروژه ها و وظایف شما با یک تیم است. به شما امکان می دهد همکاری کنید و کار گروهی را مؤثر کنید. شما می توانید برنامه های جدید ایجاد و سازماندهی کنید، وظایف را مدیریت و زمان بندی کنید، افراد را به وظایف مختلف اختصاص دهید، و خیلی چیزهای دیگر. Planner یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد تا بتوانید برنامه های خود را به صورت بصری مدیریت کنید. این به اعضای تیم اجازه می دهد تا پیشرفت یکدیگر را نیز ببینند. همچنین می توانید وضعیت وظایف را برای پیگیری برنامه بررسی کنید، و نمودار همچنین اعضایی را که هنوز چیزی به آنها اختصاص داده نشده است را به شما نشان می دهد.

Microsoft Family Safety

Microsoft Family Safety یک اپلیکیشنی مفید برای والدین است. این به شما امکان می دهد از طریق کنترل های والدین از فرزندان خود در برابر دنیای وب ناامن محافظت کنید. می‌توانید فعالیت آنلاین و زمان صفحه نمایش فرزندتان را کنترل کنید و همچنین به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها یا بازی‌های خاصی را مسدود یا مجاز کنید.

Family Safety به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا با اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی آفلاین در ارتباط باشند. ویژگی‌های ردیابی موقعیت مکانی به شما امکان می‌دهد مکان‌هایی را که اغلب اعضای خانواده بازدید می‌کنند مشاهده کنید. حتی می‌توانید زمانی که یکی از اعضای خانواده به مکانی می‌رسد یا از آن خارج می‌شود، هشدار دریافت کنید. این اپلیکیشن گزارش های رانندگی تولید می کند که شامل حداکثر سرعت، استفاده از تلفن، مسیرها و موارد دیگر می شود.

MSN Weather

MSN Weather یک اپلیکیشن عالی هواشناسی اندروید است. آخرین پیش بینی ها را برای یک ساعت، روز، هفته و ده روز ارائه می دهد. MSN Weather همچنین هشدارهایی را برای شرایط آب و هوایی غیرعادی ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر، می توانید از طریق نقشه های موجود، پیش بینی را بررسی کنید. اینها دما، رطوبت، شانس بارش، شاخص UV، پیش‌بینی رادار و موارد دیگر را نشان می‌دهند. این اپلیکیشن همچنین زمان طلوع و غروب خورشید را برای مکان های شما به شما نشان می دهد. شما می توانید چندین شهر را به لیست خود اضافه کنید تا در حین سفر وضعیت آب و هوا را پیگیری کنید.

Microsoft Edge

Edge مرورگر وب مایکروسافت است. از یکپارچه سازی خوبی با سایر سرویس ها و برنامه های مایکروسافت پشتیبانی می کند. این مرورگر چندین ویژگی مفید برای وب گردی ارائه می دهد. همچنین می‌توانید گذرواژه‌ها، تاریخچه، موارد دلخواه، نشانک‌ها و سایر داده‌های مرورگر خود را در دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید. مایکروسافت اج جانشین اینترنت اکسپلورر بدنام است. با این حال، به طور قابل توجهی بهبود یافته و دوباره طراحی شده است. Edge اکنون رقیب مرورگرهای اصلی در بازار است. از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به کمک خرید، بررسی امنیتی رمز عبور، مجموعه ها و موارد دیگر اشاره کرد. اگر کاربر ویندوز هستید، می توانید بهترین تجربه را با Edge داشته باشید.

Remote Desktop

Remote Desktop یک اپلیکیشن مفید توسط مایکروسافت است که به شما امکان می دهد با استفاده از دستگاه اندروید خود به دسکتاپ متصل شوید. این به شما امکان می دهد زمانی که از میز خود دور هستید با استفاده از تلفن خود به رایانه شخصی خود دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین امکان اتصال به برنامه‌های مجازی را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید برای مثال به یک دوست با خطا در کد خود یا دانشجویی که می‌خواهد به اترنت دانشگاه متصل شود کمک کنید.

اتصالات دسکتاپ از راه دور امن هستند، به این معنی که هیچ مزاحمی نمی تواند به هیچ یک از دستگاه ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، این اپلیکیشن از پخش صدا و تصویر پشتیبانی می کند و همچنین به شما امکان می دهد کلیپ بوردها را در بین دستگاه ها به اشتراک بگذارید.

مایکروسافت شروع به تسلط بر رقابت در بازار کرده است و کیفیت اپلیکیشن ها و خدمات را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. مطمئناً نمی‌توان این برنامه‌ها را کمتر از گزینه‌های موجود در گوگل پلی مفید دانست و اگر به دنبال کاهش اتکای خود به برنامه‌های گوگل بدون افت کیفیت بودید، عالی هستند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا