نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت ابزار جدید Viva Connections for Education منتشر کرد

مایکروسافت ابزاری به نام Microsoft Viva Connections for Education (MVCE) معرفی کرده است که مراکز آموزشی می توانند از آن برای اتصال ابزارهای EdTech که دانش آموزان از همه آنها استفاده داشته، به یک داشبورد دسترسی پیدا کنند. طبق گفته مایکروسافت، دانش آموزان به طور متوسط از 143 ابزار EdTech استفاده می کنند و این خیلی زیاد است.

MVCE مستقیماً در Microsoft Teams در دسترس مشتریان است. داشبورد را می توان با کارت های مختلف شخصی سازی کرد که نشان دهنده ابزارهای مختلف است. در حال حاضر مجموعه‌ای از کارت‌های از پیش ساخته شده وجود دارد که ادمین‌ها می‌توانند روی داشبورد MVCE دانش‌آموزان بارگذاری کنند و گزینه‌ای برای ایجاد کارت‌های جدید برای زمان‌هایی که سناریوی خاصی دارید وجود دارد. جدا از سفارشی کردن کارت ها، می توانید داشبورد را با رنگ های مدرسه برای تداوم بیشتر تزئین کنید.

علاوه بر اینکه MVCE مکانی مناسب برای ورود دانش آموزان و دسترسی به مواد آموزشی است، به عنوان یک مرکز اطلاعات نیز دو برابر می شود. پیام‌های هدفمند را می‌توان به کل مؤسسه یا زیرمجموعه‌ای از دانش‌آموزان ارسال کرد و به‌روزرسانی‌ها را می‌توان در فید MVCE ارسال کرد که دانشجویان را از اطلاعیه‌های باشگاه، رویدادهای دانشگاه، منوهای کافه تریا و موارد دیگر به‌روز نگه می‌دارد.

دانش‌آموزان کشورهای خارجی که در زبان اصلی خود قوی‌تر هستند، همچنین می‌توانند از داشبورد MVCE به زبان خود استفاده کنند. مایکروسافت نمی گوید که محتوا ترجمه شده اما خود رابط به زبان مادری دانش آموز خواهد بود. در نهایت، MVCE از طریق دستگاه های تلفن همراه برای دانش آموزان در دسترس است، به این معنی که اگر کودکان به رایانه دسترسی نداشته باشند یا در حال حاضر در راه مدرسه هستند، می توانند به داشبورد دسترسی داشته باشند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا