نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت در حال افزودن تب ها به فایل اکسپلورر ویندوز 11 است

مایکروسافت آزمایش تب ها را در File Explorer در ویندوز 11 آغاز کرده است. رافائل ریورا، یکی از توسعه دهندگان برنامه EarTrumpet Windows، پشتیبانی از برگه های جدید را کشف کرده است که در آخرین نسخه آزمایشی ویندوز 11 مایکروسافت پنهان شده است. به نظر می رسد که این ویژگی یکی از مواردی است که مایکروسافت اخیراً آزمایش آن را در ویندوز 11 آغاز کرده است.

افزودن تب ها به File Explorer در ویندوز 11 باعث می شود چندین پوشه در یک پنجره باز شوند. مایکروسافت ابتدا آزمایش تب‌ها را در برنامه‌های ویندوز 10 تحت قابلیتی به نام Sets آغاز کرد. این شامل پشتیبانی از تب های داخل فایل اکسپلورر و برگه‌های هر برنامه ویندوز بود، اما مایکروسافت پروژه را لغو کرد و هرگز آن را برای کاربران ویندوز 10 ارسال نکرد.

با این حال، به نظر نمی رسد که مایکروسافت رابط کاربری File Explorer خود را به عنوان بخشی از پشتیبانی از این برگه اصلاح کند. Windows File Explorer از ویندوز 95 در سیستم عامل وجود داشته و طراحان مختلفی در سال های اخیر مفاهیمی را برای تلاش و بهبود و مدرن سازی آن ایجاد کرده اند. در حالی که مایکروسافت بهبودهایی در فایل اکسپلورر در ویندوز 11 ایجاد کرده، یک توسعه دهنده از این هم فراتر رفته و یک برنامه File Explorer جدید ایجاد کرده است. Files، یک برنامه موجود در فروشگاه ویندوز، از قبل از برگه ها پشتیبانی می کند و شامل تم ها و سایر ویژگی های مدرن است.

ما اکنون منتظر مایکروسافت هستیم تا تب های File Explorer را به طور رسمی معرفی کند. آماندا لانگوفسکی، رئیس Windows Insider ماه گذشته گفت که این شرکت “فقط در مورد ویژگی هایی که ما به طور هدفمند برای اینسایدرها امکان آزمایش و ارائه بازخورد در آنها را داریم، ارتباط برقرار می کند.” از آنجایی که تب ها یک ویژگی بسیار درخواستی برای File Explorer است، انتظار داریم به زودی اعلامیه رسمی مایکروسافت را بشنویم.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا