صوتی و تصویری

معرفی MSI از دو مانیتور گیمینگ جدید سری MPG Artymis

شرکت MSI، به تازگی از دو مانتیور گیمینگ جدید سری MPG Artymis رونمایی کرد. هر دو مانیتور مجهز به پنل‌های خمیده 27 اینچی WQHD 1000R با گزینه‌های نرخ تازه‌سازی 240 هرتز یا 165 هرتز هستند. همچنین یک تجربه بصری کاملاً جدید با بالاترین استاندارد برای رنگ نمایشگر بازی – QD Premium Color ارائه می‌کنند.

از طریق تحقیقات بازار گسترده، ما شاهد افزایش آگاهی از رنگ ها در نمایشگرهای بازی به جای زمان پاسخگویی و نرخ تازه سازی هستیم. فناوری QD Premium Color این شکاف را با دقت رنگ بسیار زیاد Delta E ≤ 2 برآورده می کند که قبل از خروج از تولید از قبل کالیبره شده است. MSI همچنین یک عملکرد کالیبراسیون رنگ واقعی را ارائه داده که به کاربران امکان می دهد پروفایل های رنگی را که انتخاب می کنند ذخیره کنند.

مهمتر از همه، حالت‌های رنگی پریمیوم جدید به گیمرها این امکان را می‌دهد تا از پروفایل‌های رنگی از پیش بارگذاری شده فوق‌العاده زنده مانند sRGB، DCI-P3 و Adobe RGB برای سناریوهای مختلف کاربری لذت ببرند. هر دو مانیتور نه تنها از رنگ‌های عالی بهره می‌برند، بلکه از عملکرد عالی نیز برخوردار هستند. با ویژگی هایی مانند نرخ تازه سازی بالا 240 هرتز، زمان پاسخ 1 میلی ثانیه، Freesync Premium Pro و هوش بازی MSI، رقابت خود را در گرد و غبار رها کنید.

4 دید مختلف از ویژگی‌های بازی هوشمند MSI، Optix Scope، Smart Crosshair، Night Vision، KVM و Sound tune که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. هوش بازی برای ارائه بهترین مزیت رقابتی بازی از طریق فناوری‌های هوش مصنوعی به شما اختصاص داده شده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا