صوتی و تصویری

ساب ووفر خانگی Denon به شما امکان ایجاد سیستم صدای فراگیر بیسیم 5.1 می دهد

شرکت Denon، سازنده HiFi پیشرفته، از ساب ووفر خانگی بی‌سیم  Denon Home Subwoofer رونمایی کرده است که افزایش بیس زیادی را به مجموعه بلندگوهای خانگی بی‌سیم خود اضافه می‌کند. وقتی با آن دستگاه‌ها جفت می‌شوید، می‌توانید تجربه صدای فراگیر بی‌سیم 5.1 واقعی را برای سیستم سینمای خانگی خود داشته باشید.

این شرکت می گوید که ساب ووفر خانگی اش دارای یک ووفر بزرگ 8 اینچی است که “به طرز هوشمندانه ای بر روی یک محفظه براق و جمع و جور نصب شده است” که با طراحی بلندگوهای بی سیم Home و Home Sound Bar 550 مطابقت دارد. هدف این است که بیس اضافی زیادی را به موسیقی یا فیلم های کدگذاری شده فراگیر بیاورید.

با استفاده از سیستم HEOS Denon می توانید به راحتی آن را به صورت بی سیم با ساندبار Denon Home و/یا بلندگوهای بی سیم Denon Home جفت کنید. برنامه تلفن هوشمند HEOS به شما امکان می دهد تنظیمات سطح خروجی، فیلتر پایین گذر و فاز را تنظیم کنید تا صدا را برای آکوستیک اتاق خود بهینه کنید. مانند سایر محصولات Home Denon، شما به اسپاتیفای، اپل موزیک، آمازون موزیک اچ دی و سایر سرویس‌ها به همراه فایل‌های صوتی از طریق WiFi، AirPlay 2 یا بلوتوث دسترسی دارید. ساب ووفر خانگی Denon با قیمت 599 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا