موبایل و تبلت

یولفون گوشی پاور آرمر 14 پرو را با مشخصات بهتر معرفی کرد

یولفون جدیدترین گوشی هوشمند جان سخت خود را با نام پاور آرمر 14 پرو (Power Armor 14 Pro) معرفی کرد. این گوشی یک ارتقا آشکار نسبت به نسخه معمولی اش یعنی آرمر 14 بوده و که با مشخصات ارتقایافته ای همراه است.

پاور آرمر 14 پرو به گونه ای طراحی شده که در برابر سخت ترین شرایط و شدید بیرون از خانه مقاومت کند. و برای این منظور، این گوشی هوشمند 6.52 اینچی دارای گواهینامه های درجه نظامی IP68/69K و MIL-STD – 810G است. این بدان معناست که گوشی در برابر گرد و غبار، خاک، ضربه و آب ضد آب است و می تواند در شرایط شدید و سخت کار کند.

اما نسخه پرو نه تنها به دلیل استقامت، بلکه به دلیل عمر باتری استثنایی خود از دیگر گوشی های هوشمند مقاوم متمایز است. همانند پاور آرمر 14، نسخه پرو نیز دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا دو روز با استفاده متوسط دوام بیاورد و از شارژ سیمی 18 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1700 در 720p و نسبت تصویر 20:9 است. در حالی که صفحه نمایش با محافظ Corning Gorilla Glass عرضه می شود، گوشی توسط یک بدنه پلاستیکی سفت و سخت که در قاب های فلزی و گوشه های لاستیکی محصور شده، محافظت می شود. همچنین این محصول به تراشه هشت هسته ای مدیاتک هلیو G85 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است.

دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی خود، یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی دارید. این گوشی همچنین دارای ویژگی ویژه عکاسی با هوش مصنوعی است که در آن به طور خودکار سوژه ها را شناسایی می کند و مشخصات دوربین را تنظیم می کند تا نتایج بهینه به شما ارائه شود.

پاور آرمر 14 پرو جدیدترین اندروید 12 را اجرا می کند و دارای سنسور  اثر انگشت، کلید کناری قابل برنامه ریزی و اسلات دو سیم کارت / MicroSD است. یولفون برای عرضه جهانی Power Armor 14 Pro در پایان ماه مارس برنامه ریزی کرده است. این گوشی هوشمند با قیمت 399.99 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا