کنسول و بازی

نسخه جدید اپلیکیشن ایکس باکس برای ویندوز با رابط کاربری جدید

مایکروسافت به تازگی یک نسخه پیش‌نمایش بروز شده از اپلیکیشن Xbox را برای ویندوز 10 و 11 ارائه کرد. اگر در برنامه ایکس باکس اینسایدر جدا از برنامه ویندوز اینسایدر شرکت می‌کنید، می‌توانید آخرین نسخه را با یک ناوبری بازطراحی‌شده دانلود کنید.

نسخه 2203.1000.21.0 نحوه عملکرد ناوبری در اپلیکیشن Xbox را تغییر می دهد. این یک نوار کناری غیرقابل جمع شدن جدید با پنج بخش اصلی ارائه می کند: Game Pass، My Library، Cloud Gaming، Community و Store. نسخه پایدار فعلی برنامه Xbox برای ویندوز آن بخش ها را در بالای پنجره در کنار دکمه جستجو نگه می دارد.

در زیر بخش های اصلی، لیست بازی های نصب شده و دکمه دیگری برای دسترسی به Game Pass را خواهید دید. دومی به شما امکان می دهد تمام بازی های موجود در Game Pass را برای رایانه شخصی مرور کنید. تغییر دیگر این است که فیلد جستجو اکنون دائمی است. دیگر در یک دکمه کوچک جمع نمی‌شود و به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را در هر صفحه‌ای در داخل برنامه جستجو کنید. در نهایت، مایکروسافت آیکون های نمایه و اعلان ها را از راست به چپ منتقل کرد. می توانید روی نام پروفایل خود کلیک کنید تا منوی اصلی با تنظیمات، پشتیبانی، بازخورد و غیره نمایش داده شود.

اگر می‌خواهید نسخه‌های اولیه اپ Xbox را در ویندوز آزمایش کنید، Xbox Insider Hub را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که ثبت نام در برنامه آزمایشی باعث می‌شود همه دستگاه‌های ویندوزی شما نسخه‌های پیش‌نمایش برنامه Xbox را حتی در نسخه‌های پایدار ویندوز ۱۰ و ۱۱ دانلود کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا