گجت و پوشیدنی

رونمایی شیائومی از واچ اس 1 و اس 1 اکتیو به همراه بادز 3T پرو

در رویداد معرفی جهانی شیائومی 12 امروز، این شرکت دو ساعت هوشمند جدید، شیائومی واچ اس 1 و واچ اس 1 اکتیو و یک جفت هدفون پریمیوم TWS با نام شیائومی بادز 3T پرو را عرضه کرد.

شیائومی در ابتدا واچ S1 را در کنار سری شیائومی 12 در اواخر سال گذشته در چین عرضه کرد. این شرکت اکنون ساعت هوشمند را همراه با یک نوع جدید «اکتیو» به بازارهای بین المللی آورده است. ساعت معمولی شیائومی S1 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466، تراکم پیکسلی 326PPI و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. این ساعت از 200 واچ فیس، حداکثر 117 حالت ورزشی از جمله 19 حالت ورزشی حرفه ای، تشخیص خودکار فعالیت، نظارت مداوم ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون پشتیبانی می کند.

شیائومی واچ اس 1 دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که در صورت استفاده معمولی می تواند تا 12 روز دوام بیاورد. همچنین پشتیبانی از شارژ بی سیم، GPS، NFC، بلوتوث 5.2، میکروفون و مقاومت در برابر آب 5ATM را ارائه می دهد. ساعت شیائومی S1 دارای طراحی ممتاز با قاب فولادی ضد زنگ درجه 316L و سه گزینه بند چرمی یا دو گزینه بند فلورو لاستیک است.

ساعت واچ S1 اکتیو یک نسخه ارزان‌تر از ساعت معمولی واچ S1 است و در سه رنگ قاب – سفید ماه، مشکی فضایی و آبی اقیانوسی عرضه می‌شود. دارای همان صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED مانند حالت معمولی و بسیاری از ویژگی های پایش تناسب اندام از جمله 117 حالت ورزشی، نظارت مداوم ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و پشتیبانی از GPS است. نوع Active همچنین تا 12 روز عمر باتری را با یک بار شارژ، بلوتوث 5.2، 200 واچ فیس و 5ATM مقاومت در برابر آب ارائه می دهد.

شیائومی بادز 3T پرو جدید از همان طراحی ایرفون بی سیم 3 شیائومی True Wireless است که این شرکت اواخر سال گذشته در چین عرضه کرد. هدفون‌های پریمیوم دارای درایورهای دینامیک 10 میلی‌متری با مگنت دوگانه با پوشش DLC مقطعی، پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 4.0 و حذف نویز فعال هستند. علاوه بر این، Buds 3T Pro تا 6 ساعت پخش مداوم با یک بار شارژ یا تا 24 ساعت با قاب شارژ ارائه می دهد. این هدفون ها همچنین دارای گواهی IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و صدای ابعادی با ردیابی حرکت سر هستند. هدفون‌ها در دو رنگ کاربنی سیاه و سفید براق عرضه می‌شوند.

قیمت ساعت های واچ اس 1 و اس 1 اکتیو به ترتیب 269 دلار و 199 دلار بوده و قیمت بادز 3 تی پرو نیز 199 دلار است. در حال حاضر، شیائومی جزئیات در دسترس بودن را برای هیچ منطقه ای به اشتراک نگذاشته است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا