کنسول و بازی

CD Projekt Red رسما از ساخت بازی جدید Witcher خبر داد

CD Projekt Red به تازگی اعلام کرده است که توسعه یک بازی جدید را در سری محبوب Witcher آغاز کرده است. آخرین بازی Witcher این شرکت در سال 2015 منتشر شد و موفقیت بزرگی را تجربه کرد. The Witcher 3: Wild Hunt آخرین ورودی این مجموعه بود که بر اساس مجموعه ای از رمان های فانتزی لهستانی ساخته شده است.

در حالی که دو عنوان اول نیز فروش مناسبی داشتند، این عنوان اساساً سری را به محبوبیت اصلی تبدیل کرد. قابل ذکر است، حتی یک سریال تحسین شده از نتفلیکس بر اساس همین موقعیت و نام وجود دارد. اکنون این استودیو اعلام کرده که با همکاری چند ساله با اپیک گیمز در حال کار بر روی بازی جدید است. این باعث می شود CD Projekt Red یک بازی جدید Witcher را بر روی موتور بازی Unreal Engine 5 بسازد.

برای کسانی که نمی دانند، این استودیو از فناوری REDengine اختصاصی خود برای بازی های خود استفاده کرده است. اما با این همکاری، CD Projekt Red به ابزارهای سفارشی و کمک های Epic Games برای آخرین نسل Unreal Engine دسترسی خواهد داشت. این REDengine حتی Cyberpunk 2077 بدنام را نیز تامین کرده بود. این شرکت اضافه کرد که این موتور به قدرت 2077 ادامه خواهد داد و ویچر 3 نیز در اواخر سال جاری ارتقاء کنسول نسل جدید را دریافت خواهد کرد.

در حالیکه استودیو در حال حاضر جزئیات دقیق تری را به اشتراک نمی گذارد، پاول زاودنی، مدیر ارشد اجرایی CD Projekt Red اظهار داشت: یکی از جنبه های اصلی تبدیل داخلی RED 2.0 ما تمرکز بسیار بیشتر بر فناوری است و همکاری ما با Epic Games بر این اصل استوار است. از ابتدا، ما یک ترتیب معمول صدور مجوز را در نظر نگرفتیم. هم ما و هم Epic این را به عنوان یک همکاری طولانی مدت و تکمیل کننده فناوری می بینیم. برای CD PROJEKT RED حیاتی است که هدایت فنی بازی بعدی ما از اولین مرحله ممکن تعیین شود، زیرا: در گذشته، ما منابع و انرژی زیادی را برای تکامل و تطبیق REDengine با هر انتشار بازی بعدی صرف کردیم.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا