موبایل و تبلت

انتشار آپدیت پایدار اندروید 12 برای ریلمی 8 پرو، GT مستر ادیشن، X7 مکس 5G

برندهای گوشی های هوشمند ماه ها تمام تلاش خود را می کنند تا مجموعه های خود را به اندروید 12 به روز کنند. اکنون ریلمی شروع به عرضه آخرین نسخه اندروید به طور همزمان روی 3 دستگاه کرد. برند فناوری چینی شروع به عرضه به‌روزرسانی پایدار realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 برای سه گوشی خود یعنی ریلمی 8 پرو، ریملی GT مستر ادیشن و ریلمی X7 مکس 5G کرده است.

همه آنها مدل های محبوب هستند. مدل اول یک مدل مقرون به صرفه است، در حالی که دو مدل باقی مانده میان رده هستند. این سه دستگاه با رابط کاربری realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شدند. از این رو، این اولین به روز رسانی نرم افزار اصلی آنها است. طبق پست‌های اعلامیه رسمی در انجمن ریلمی، به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 برای Realme GT Master Edition و realme X7 Max 5G به ترتیب با نسخه‌های فریمور RMX3360_11.C.05 و RMX3031_11.A.22 ارائه می‌شود.

این برند هنوز به طور رسمی عرضه ریلمی 8 پرو را اعلام نکرده است. به هر حال، RMLeaks گزارش داده که به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید این گوشی با نسخه فریمور RMX3081_11_C.13 ارائه می‌شود. به‌روزرسانی پایدار Realme UI 3.0 برای گوشی‌های هوشمند فوق به صورت دسته‌ای ارائه می‌شود. بنابراین رسیدن به هر واحد چند روز طول می کشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا