لپ تاپ

رونمایی داینابوک از نسخه جدید لپ تاپ های سری Tecra

داینابوک نسل جدیدی از لپ تاپ های سری Tecra را با پردازنده های نسل دوازدهم اینتل با نام های Tecra A50-K و Tecra A40-K معرفی کرد. هر دو لپ‌تاپ می‌توانند به تراشه‌های P28W اینتل مجهز شوند و بسته به نیاز شما گزینه‌های vPro و استاندارد در دسترس هستند.

همچنین هر دو با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4 با دو اسلات SODIMM در دسترس، و همچنین تا 1 ترابایت M.2 PCIe NVMe SSD پشتیبانی می‌شوند. هیچ گرافیک اختصاصی وجود ندارد. در عوض شما گرافیک های یکپارچه Intel Iris Xe یا Intel UHD دریافت می کنید. هر دو با ویندوز 10 یا ویندوز 11 پرو در دسترس هستند.

این لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در برابر استفاده بالاتر و فراتر از آنچه معمولاً در یک محیط اداری معمولی می‌بینید، مقاومت کنند. رایانه های جدید نه تنها دارای گواهینامه MIL-STD-810H برای اثبات دوام خود هستند، بلکه دارای یک پوشش ضد میکروبی روی درب، جای کف دست و پنل پایینی هستند. تعدادی از اقدامات امنیتی شامل دوربین IR و شاتر وبکم، سنسور اثر انگشت، تراشه TPM 2.0، اسلات قفل و کارت خوان اختیاری هوشمند وجود دارد. اینها هر دو رایانه‌های با هسته امن مایکروسافت هستند.

پورت ها در A40-K و A50-K با وجود تفاوت در اندازه یکسان هستند. شما دو پورت تاندربولت 4، دو پورت USB-A 3.2 (Gen 1)، یک پورت HDMI، یک پورت RJ45 Ethernet، جک 3.5 میلی متری صدا و یک کارت خوان microSD دریافت می کنید. اتصال بی سیم اینتل Wi-Fi 6E یا Realtek Wi-Fi 6 با بلوتوث 5.0 یا 5.2 بسته به مودم است.

صفحه نمایش 14 اینچی Tecra A40-K دارای وضوح HD یا FHD است. دومی با پنل TN و پنل IPS یا پنل لمسی IPS در دسترس است. صفحه نمایش 15.6 اینچی Tecra A50-K به طور مشابه با وضوح HD یا FHD همراه بوده و به صورت لمسی و غیر لمسی ارائه می شود.هر دو لپ‌تاپ دارای نرم‌افزار Dynabook’s Online Meeting هستند که از هوش مصنوعی برای بهبود ویدیو کنفرانس استفاده می‌کند. این نرم افزار به طور هوشمند پس‌زمینه‌ها را محو می‌کند، نور را تنظیم می‌کند و صورت شما را در مرکز نگه می‌دارد. این همان ویژگی موجود در لپ‌تاپ‌های Portégé X30L، X30W و X40L Dynabook است که در 3 مارس معرفی شدند.

به لحاظ قیمتی، مدل Tecra A40-K از قیمت پایه 1020 دلار و مدل Tecra A50-K از حدود 970 دلار شروع می شود. انتظار می رود که آنها در سه ماهه دوم سال 2022 در دسترس قرار گیرند.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا