شهرهای سه بعدی و دقیق‌تر اپل مپس که با iOS 15 راه‌اندازی شده‌اند به کانادا می‌آیند و ناوبری رانندگی بهتر، مسیرهای حمل و نقل و تجربه پیاده‌روی با واقعیت افزوده را ارائه می‌دهند. این شرکت اعلام کرده است که تجربه شهری جدید در مونترال، تورنتو و ونکوور در دسترس است. این ویژگی قبلاً در بیش از دوازده شهر ایالات متحده – لس آنجلس، نیویورک، فیلادلفیا، سن دیگو، سانفرانسیسکو، و واشنگتن دی سی – و همچنین لندن در بریتانیا در دسترس بود.

اما، در صورت وجود، بهبود قابل توجهی در ظاهر شهرها در نرم افزار اپل ارائه می دهد و حتی شامل مدل های سه بعدی از مکان های دیدنی اصلی می شود. از منظر عملکردی، این پیشرفت‌ها به جهت‌های رانندگی کمک می‌کنند، مانند نشان دادن جزئیات بیشتر در مورد مسیرهایی که باید استفاده کنید.

علاوه بر ناوبری رانندگی، مسیرهای حمل و نقل عمومی نیز در شهرهای اضافه شده بهبود خواهند یافت. Apple Maps زمانی که زمان پیاده شدن فرا می رسد به شما اعلان می دهد و همچنین بهبودهایی در رابط کاربری وجود دارد مانند اینکه به کاربران اجازه می دهد خطوط حمل و نقل مورد علاقه خود را پین کنند تا مسیرهای دلخواه خود را راحت تر در دسترس قرار دهند. افراد پیاده نیز سود می‌برند و می‌توانند دستورالعمل‌های گام به گام را در واقعیت افزوده دریافت کنند، در حالی که مسیرهای دوچرخه‌سواری (ویژگی که در ابتدا به نقشه‌های اپل با iOS 14 آمد) اکنون در مونترال نیز در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *