نرم افزار و اینترنت

واتس اپ از ویژگی Communities رونمایی کرد

یک ویژگی جدید برای کاربران واتس اپ به نام Communities در دسترس است. این ویژگی روشی است برای سازماندهی چت های گروهی متعدد به گونه ای که بحث در گروه های فردی روی یک موضوع خاص متمرکز بماند اما شرکت کنندگان بتوانند به راحتی بین موضوعات جابجا شوند.

به عنوان مثال، می توانید یک Communities برای محله خود ایجاد کنید، سپس بحث را به گروه های فردی تقسیم کنید – یکی برای فعالیت های گروهی، یکی برای سازماندهی کارهای خانه و غیره. هر Communities همچنین دارای یک گروه اعلامیه است که ناظران می توانند اخبار مهم را به اشتراک بگذارند.

همچنین از امروز، واتس‌اپ تغییراتی را اعمال می‌کند که Communities (و همچنین چت‌های گروهی معمولی) را مفیدتر می‌کند. همانطور که وعده داده شده بود، حداکثر تعداد شرکت کنندگان در یک گروه به 1024 نفر (از 512) افزایش یافته است. اگر در حال برقراری تماس ویدیویی هستید، حداکثر 32 شرکت‌کننده است.

یکی دیگر از ویژگی های جدید که مفید خواهد بود، نظرسنجی های درون چت است که می تواند به یک گروه یا جامعه کمک کند تا در مورد یک موضوع خاص بدون نیاز به توسل به خدمات شخص ثالث رأی دهند. مانند چت‌های معمولی واتس‌اپ، گروه‌های انجمن به صورت سرتاسر رمزگذاری شده‌اند. هنگامی که آخرین نسخه واتس اپ را دریافت کردید، یک تب جدید Communities (در بالای صفحه در اندروید، پایین در iOS) مشاهده خواهید کرد.

ویژگی Communities با بازخورد 50 سازمان در 15 کشور توسعه داده شد تا اطمینان حاصل شود که رابط جدید نیازهای آنها را برآورده می کند. تیم واتس اپ قول داده است که به کار بر روی آن ادامه دهد و ویژگی‌های جدیدی را «در ماه‌های آینده» اضافه کند، بنابراین شما نیز می‌توانید بازخورد خود را ارسال کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا