نرم افزار و اینترنت

قابلیت ویرایش آفلاین اسناد وان درایو در اپلیکیشن آفیس نسخه iOS

مایکروسافت آخرین به روز رسانی پیش نمایش را برای اپلیکیشن آفیس موبایل در iOS منتشر کرد. نسخه 2.60 (با شماره ساخت 22032900) دو ویژگی قابل توجه را تغییر می دهد: پشتیبانی بهبود یافته از PDF و قابلیت ویرایش آفلاین برای فایل های ذخیره شده در وان درایو.

اپلیکیشن Office Mobile در iOS اکنون با UX بهبود یافته برای فایل‌های PDF ارائه می‌شود. پس از نصب نسخه 2.60، کاربران می توانند با استفاده از دکمه ایجاد در پایین صفحه به عملیات های محبوب PDF دسترسی پیدا کنند. روی دکمه دارای نماد پلاس ضربه بزنید، PDF را انتخاب کنید، سپس یکی از گزینه های موجود را برای اسکن PDF، تبدیل تصاویر به PDF یا تبدیل اسناد به PDF انتخاب کنید.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه در نسخه 2.60، ادغام بهبود یافته با برنامه وان درایو است. آخرین به روز رسانی اجازه می دهد تا اسناد ذخیره شده در وان درایو را در حالت آفلاین ویرایش کنید. اگر فایلی به‌عنوان «در دسترس آفلاین» در برنامه وان درایو علامت‌گذاری شده است، می‌توانید آن را در برنامه آفیس باز کنید، تغییرات لازم را اعمال کنید و برای آپلود بعدی ذخیره کنید. Office 2.60 برای iOS در حال حاضر برای Office Insiders با دسترسی به نسخه های پیش نمایش در برنامه TestFlight در دسترس است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا