گوناگون

سامسونگ و iFixit برنامه خود تعمیر گلکسی را معرفی کردند

دفتر آمریکای سامسونگ به زودی برنامه خود تعمیری جدیدی را برای گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی خود ارائه خواهد کرد. برنامه خود تعمیر گلکسی که با همکاری iFixit ایجاد شده به صاحبان دستگاه های سامسونگ امکان دسترسی به قطعات یدکی، ابزار تعمیر و راهنمای تعمیر دستگاه هایشان را می دهد.

این برنامه در تابستان امسال راه اندازی خواهد شد و در ابتدا گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 20 و گلکسی اس 21 و همچنین گلکسی تب اس 7 پلاس را پوشش می دهد و این شرکت قصد دارد بعداً دستگاه های بیشتری را اضافه کند. باید دید که آیا این برنامه به بازارهای بیشتری گسترش خواهد یافت یا خیر.

دستگاه‌هایی که در زمان راه‌اندازی تایید شده‌اند به نمایشگرها، شیشه‌های پشتی و اجزای پورت شارژ دسترسی خواهند داشت. تعویض باتری در بیانیه مطبوعاتی ذکر نشده است، اگرچه مدیر دفتر سامسونگ در آمریکا به سایت ورج تأیید کرده که مجموعه‌های نمایشگر با باتری‌هایی متصل می‌شوند که باید روند تعمیر را ساده‌تر کند.

سامسونگ به کاربران اجازه می دهد قطعات قدیمی خود را پست کنند و قطعات شکسته شما را برای بازیافت می برد. جزئیات بیشتر زمانی که برنامه آماده شروع شود فاش خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا