کامپیوتر

استیم دک اکنون از ویندوز 11 پشتیبانی می کند

Valve دو به‌روزرسانی فریمور برای کنسول قابل حمل Steam Deck خود منتشر کرده است. اولین به روز رسانی، موجود در کانال پایدار، صفحه کلید نرم افزار را بهبود می بخشد و کالیبراسیون ورودی را اضافه می کند. دومین به‌روزرسانی، بتا، بر تقویت جنبه‌های مختلف کنسول تمرکز دارد. علاوه بر این، پشتیبانی از fTPM را اضافه می کند و به طور موثر به کاربران استیم دک اجازه می دهد ویندوز 11 را نصب کنند.

ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) یکی از الزامات سخت افزاری ویندوز 11 است که مایکروسافت نمی خواهد شما را دور بزنید. اگرچه راه‌های متعددی برای نصب ویندوز 11 روی سخت‌افزارها و رایانه‌های پشتیبانی‌نشده بدون TPM وجود دارد، اما اگر می‌خواهید کارها را به روش «مایکروسافت» انجام دهید و از شرکت پشتیبانی دریافت کنید، ماژول TPM ضروری است.

Valve هشدار داده که به روز رسانی های پیش نمایش خام هستند و نیاز به بهبود بیشتری دارند. علاوه بر این، درایورهای ویندوز برای استیم داک از انواع اشکالات رنج می برند (درایور صوتی اصلاً در دسترس نیست). در حال حاضر، نصب ویندوز 11 در استیم دک بیشتر شبیه یک جهش به نظر می رسد تا یک راه حل مناسب برای استفاده روزانه.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا