موبایل و تبلت

ال جی دستگاه های دریافت کننده اندروید 12 را اعلام کرد

سال گذشته، ال‌جی تجارت گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کرد، اما این شرکت قول داده بود که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و خدمات پشتیبانی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند خود برای مدتی ادامه دهد. با وفای به این وعده، این شرکت اکنون لیستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی جدید اندروید 12 را در بازار کره جنوبی دریافت می‌کنند، منتشر کرده است.

ال‌جی فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند Q92 5G، V50 ThinQ و V50S ThinQ به‌روزرسانی اندروید 12 را در سه ماهه دوم سال جاری دریافت خواهند کرد، در حالی که گوشی‌های هوشمند LG Q52، LG Valvet و LG Wing به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. گوشی هوشمند ال‌جی V60 در لیست دستگاه‌هایی که قرار است به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند، وجود ندارد، اما از آنجایی که این دستگاه در بازار کره جنوبی عرضه نشد، در لیست به‌روزرسانی‌ها در کره جنوبی گنجانده نشده است.

این شرکت مصمم است که مشتریان خود را معتاد نگه ندارد و بنابراین، همچنین فاش کرده است که گوشی‌های هوشمند LG Wing و LG Valvet نیز آپدیت اصلی بعدی سیستم عامل یعنی اندروید 13 را دریافت خواهند کرد که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم 2022 منتشر شود. ماه گذشته، ال‌جی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند ولوت تایید و منتشر کرد، و آن را به اولین گوشی از این برند تبدیل کرد که آخرین سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. اگرچه این شرکت قبلاً در زمینه به روز رسانی نرم افزار سابقه خوبی نداشت، اما اکنون همه چیز متفاوت به نظر می رسد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا