صوتی و تصویری

معرفی ریلمی Smart TV Stick با اندروید تی‌وی 11

اواخر سال گذشته، ریلمی با عرضه Realme 4K Smart Google TV Stick وارد دسته دستگاه‌های استریم شد. این برند حالا دومین محصول خود را در این بخش در رویداد راه اندازی realme GT2 Pro در هند معرفی کرده است. جدیدترین دستگاه پخش استریم این شرکت Realme Smart TV Stick نام دارد.

Realme Smart TV Stick شبیه به Realme 4K Smart TV Stick گوگل است. اما با ویژگی های ضعیفی همراه است. جدیدترین مدل استریم استیک از ریلمی به پخش 1080p (FHD) با سرعت 60 فریم در ثانیه محدود شده است. برای مقایسه، استیک قبلی می توانست تا 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه خروجی داشته باشد. به هر حال، درست مانند مدل قدیمی، مدل جدید نیز از HDR10+ پشتیبانی می کند.

با توجه به وضوح پشتیبانی شده و اتصال HDMI 1.4 در دستگاه استریم جدید، ما معتقدیم که ریلمی مشتریانی را هدف قرار می دهد که می خواهند تلویزیون های غیرهوشمند HD/FHD قدیمی خود را به هوشمند تبدیل کنند. علاوه بر این، هر دو استریم استیک با برند ریلمی از یک چیپست پشتیبانی می‌کنند. اگرچه این شرکت نامی را بیان نمی کند، اما به پیکربندی CPU اشاره می کند. این تراشه مرموز دارای پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A35 است. با این حال، این محصول تنها 1 گیگابایت رم در مقایسه با 2 گیگابایت در نسخه قدیمی دارد.

یکی دیگر از تفاوت های قابل توجه بین این دو نرم افزار است. همانطور که از نام آن پیداست، Realme TV Stick اصلی با رابط Google TV مبتنی بر سیستم عامل Android TV 11 عرضه شده بود. از سوی دیگر، مدل جدید فاقد رابط کاربری Google TV است، اما از تمام پلتفرم‌های استریم محبوب، کروم کست داخلی و گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. در نهایت، استریم استیک جدید دارای یک پورت MicroUSB برای ورودی برق، وای فای دو باند و بلوتوث 5.0 است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا