موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست دوام گلکسی تب اس 8 اولترا

برخی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های بزرگ‌تر آنقدر محکم نیستند و تحت فشار بیش از حد خم می‌شوند. گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ با صفحه نمایش 14.6 اینچی عظیم و ضخامت 5.5 میلی متری همراه است، بنابراین می توانید تصور کنید که از نظر استحکام ساختاری چندان خوب نیست.

یوتیوبر مشهور JerryRigEverything تصمیم گرفت بزرگترین تبلت سامسونگ تا به امروز را در آزمایش دوام معمول خود آزمایش کند تا ببیند آیا در این آزمون دوام می آورد یا خیر. صفحه نمایش 14.6 اینچی Super AMOLED در این تبلت از شیشه ساخته شده و در مقیاس سختی Mohs سطح شش خراشیده شد. سامسونگ یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر را به Tab S8 Ultra اضافه کرده است که پس از سطوح جدی خراش ها با انتخاب های معدنی سطح 7 Mohs همچنان کار می کرد. کناره ها و پشت آن از فلز ساخته شده است که با تماس نزدیک با تیغ ثابت شده است.

جالب توجه است که قلم بزرگتر S Pen همراه با تبلت در واقع همان اندازه سخت افزار داخلی قلم S موجود در سری گلکسی نوت سامسونگ و S22 اولترا را در خود جای داده است، اما با یک فاصله پلاستیکی برای پر کردن ساختار داخلی بزرگتر. همچنین در تست آتش نمایشگر بعد از 25 ثانیه به طور کامل تخریب شده و پیکسل‌ها می‌میرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا